A Gamescom 2025 rendezvényen az NCSoft bemutatta a Time Takers gameplay trailert, amely egy harmadik személy nézetes, csapat alapú lövöldözős játék, sajátos csavarral a megszokott formulán. A játék teljes játékmenete az idő köré épül. Az NCSoft egy dél-koreai videojáték-fejlesztő és kiadó, amely leginkább MMORPG-jairól, mint a Guild Wars és az Aion ismert, de a cég nem fél más műfajokba is belevágni, amit a Time Takers is bizonyít.

A Gamescom 2025 előtt sokan azt gondolták, hogy az NCSoft csak a Cinder City-t fogja népszerűsíteni, amely egy harmadik személy nézetes taktikai lövöldözős MMO, korábban Project LLL néven ismert. Meglepetésre az NCSoft két bejelentéssel készült az idei Gamescom Opening Night Live-ra, mindkettő különböző típusú lövöldözős játék. Míg a Cinder City óriás mechákat és futurisztikus csatákat ötvöz az MMO műfajban, a Time Takers a dél-koreai cég ajánlata a hős lövöldözős és battle royale rajongók számára.

Az NCSoft bemutatja a Time Takers gameplay trailert
A Mistil Games által fejlesztett Time Takers egy ingyenesen játszható, csapat alapú túlélő lövöldözős játék, amelyet a Gamescom ONL 2025 során mutattak be egy gameplay trailer formájában, és a játékosok Steam-en kérhetik a playtest hozzáférést. A Time Takers-ben a játékosoknak hatékonyan kell kihasználniuk az időt, mivel minden mérkőzés során korlátozott idő áll rendelkezésükre, amely folyamatosan csökken. Ha az idő lejár, az a játékos életét is jelenti. A Time Energy felhasználható a visszaszámláló halálidő visszaállítására, amelyet a világban található pick-upok, szörnyek legyőzése vagy más játékosok megölése révén lehet megszerezni.

Az idő nemcsak túlélési mechanikaként, hanem fejlesztési erőforrásként is szolgál, mivel a játékban elérhető fejlesztések, az úgynevezett „apps” megvásárlásához is felhasználható, így elkerülve a felhalmozást. Az időt akár csapattársak újjáélesztésére vagy az ő időmérőjük feltöltésére is el lehet költeni, ha a játékosnak van elegendő tartaléka. A battle royale-hoz hasonlóan a játék ösztönzi a PvP összecsapásokat, de ahelyett, hogy zsugorodó zónák vagy mesterséges akadályok lennének, a túlélés maga sarkallja a játékosokat agresszív játékra, különben természetes okok miatt halnak meg.

A hős lövöldözős játékmenet szempontjából a játékosok a mérkőzés elején választhatnak „utazókat”, akik mindegyike egyedi képességekkel rendelkezik, hasonlóan az Overwatch-hoz. Érdekes módon minden fegyver elérhető minden utazó számára, ami ösztönzi a build kísérletezést a tökéletes egyensúly megtalálására. A Time Takers RPG mechanikákat is kölcsönöz, mint például a képességfejlesztéseket, hogy még izgalmasabbá tegye a játékot. A képesség tapasztalatokat a normál játékmenet során lehet megszerezni, például szörnyek és ellenséges utazók legyőzésével, de mint minden más a játékban, a játékosok erőltethetik ezeket a fejlesztéseket, ha hajlandóak elegendő időt befektetni.

Forrás

Shares: