A Diablo 4 játékosai csalódottak a játék Tempering mechanikája miatt, és példákat hoznak fel arra, hogy miért lenne érdemes a Blizzardnak újra átgondolnia ezt a funkciót egy jövőbeli frissítés során. A Blizzard eddig nem habozott változtatásokat eszközölni a Diablo 4-ben, hiszen a játék élő szolgáltatás és szezonális modell keretein belül működik, így van esély arra, hogy a Tempering is módosuljon a jövőben.
Bár a Diablo 4 szezonális modellje lassan indult, a 4. szezon sokak szerint fordulópontot jelentett. A Loot Reborn néven ismert 4. szezon az eddigi legnagyobb kiadás volt, célja pedig egy sokkal jobb élmény megteremtése volt a játékmenet és a loot átalakításával. A Tempering is ezen újítások közé tartozott, amely lehetővé tette a játékosok számára, hogy új és különböző affixeket adjanak egy felszereléshez a Fekete kovács segítségével. Azonban idővel a rendszer népszerűsége csökkent, és mostanra inkább terhessé és akadályozóvá vált a játékosok számára.
A Diablo 4 játékosai problémákkal küzdenek a Temperinggel
A Tempering a Diablo 4-ben eredetileg arra lett kitalálva, hogy a játékosok nagyobb kontrollt kapjanak a loot felett, lehetővé téve a felszerelések módosítását, hogy jobban illeszkedjenek bizonyos játékstílusokhoz vagy build-ekhez. Azonban a rendszer nem tökéletes, és a játékosok kezdik kifejezni elégedetlenségüket, egyesek pedig a játék legrosszabb rendszerének nevezik. Egy példa arra, hogy miért frusztráló a Tempering használata, egy Reddit felhasználótól, stormalong128-tól származik, aki egy Natural Scheme Recipe-t használt, és öt alkalommal egymás után Barrier-t kapott, mielőtt végül Thorns-ra végzett.
A szálban sok hozzászólás emelte ki a saját rossz tapasztalataikat a Temperinggel kapcsolatban, voltak, akik a pechüket sajnálták, míg mások a korlátozott lehetőségeket és a kísérletek visszaállításához szükséges scroll használatát gyűlölték. Általánosságban elmondható, hogy a Temperinget sokféle okból kritizálják, főként a véletlenszerűségre (RNG) való támaszkodása és a statisztikák ismétlődő dobásának lehetősége miatt. Ráadásul minden tárgynak van egy határa, hogy mennyire lehet Temperingelni, ami azt jelenti, hogy ha az utolsó dobás rossz, a tárgy lényegében így marad. A kontroll hiánya miatt sok játékos szeretné, ha a Blizzard bevezetne valamilyen védelmet vagy egy visszavonási lehetőséget, hogy visszatérhessenek egy korábbi dobáshoz, amelyet átugrottak.
Bár a 10. szezon még viszonylag új, hiszen szeptember 23-án indult, a Blizzard már elkezdte módosítani a játékmenet alapvető mechanikáit. A stúdió bejelentette, hogy a Druid Aspect of Wildrage-t ideiglenesen letiltották, mivel a játékosok szerint jelentős hatással volt bizonyos képességek és skill cooldownjaira. Különösen jól működött az aspektus a szezon bizonyos Chaos Perk-jeivel, gyakorlatilag eltüntetve a cooldown időt a Ravens képességről, hogy más erőteljes hatásokat és képességeket aktiváljon.
Forrás






