Egy elkötelezett Battlefield 6 rajongó összehasonlította a sorozat térképeit, és kiderült, hogy a legújabb játékban találhatóak a legszűkebb helyek. Az EA legújabb próbálkozása a hosszú múltra visszatekintő FPS franchise-ban sok elvárásnak kellett megfeleljen, és bár nagyrészt sikerült visszahoznia a sorozatot a köztudatba, a játékosoknak még mindig vannak apróbb kifogásaik a címmel kapcsolatban. A Battlefield 6 multiplayer térképei különösen figyelmet kaptak, és most már világos, hogy nem csupán a játékosok képzelete játszik szerepet ebben.

A legújabb Battlefield játék elképesztő kezdést produkált. Mindössze öt nap alatt több mint 7 millió példányt adtak el belőle, ami több százmillió dolláros bevételt hozott. Ennek ellenére nem minden alakult a fejlesztők elképzelései szerint, hiszen néhány probléma már a nyílt bétában is jelen volt.

A méret-összehasonlítás azt mutatja, hogy a Battlefield 6 térképei a sorozat legkisebbjei közé tartoznak. A Reddit felhasználója, ClaraTheRed részletes elemzést készített a Battlefield 3, 4, Hardline, 1, 2042 és 6 multiplayer térképeiről, bemutatva, hogy a Battlefield 6 valóban kisebb méretű. A játékosok már a teljes megjelenés előtt is panaszkodtak a Battlefield 6 kis térképeire, és most, ezzel az összehasonlítással, bizonyítékot is kaptak. Nem csupán arról van szó, hogy a helyszínek kisebbnek tűnnek; valójában sokkal kevesebb játszható terület áll rendelkezésre, mint a franchise legnépszerűbb címeiben, még ha néhány térkép eltér is ettől a tendenciától, és viszonylag nagyobb teret kínál.

Míg az Operation Firestorm és a Mirak Valley a sorozat térképeinek felső felében helyezkedik el, a Battlefield 6 többi térképe a másik oldalon található. Ha a játszható területet nézzük, nem csupán az összterületet, a játék négy térképe (Siege of Cairo, Iberian Offensive, Empire State és Saints Quarter) a vizsgált címek legkisebb ötje közé tartozik. Csak a Battlefield 3 Ziba Tower-e kisebb, mint ezek a négy térkép. Érdekes módon a Battlefield 3 és 4, amelyeket a rajongók a legjobb Battlefield játékok közé sorolnak, számos nagyobb térképet kínálnak a franchise történetében.

Több felhasználó a kommentekben arra hívta fel a figyelmet, hogy a Battlefield 6 kis térképeinek problémája nem csupán a méretükből adódik. Inkább arra mutattak rá, hogy sok térkép kicsi, de viszonylag nyitott és egyszerű, ami kaotikus játékmenetet eredményez, és nem biztosít elegendő fedezéket vagy lehetőséget a kreatív mozgásra. Az EA megerősítette, hogy a Battlefield 6 új térképeket fog bevezetni az 1. szezon során, és valószínűleg a jövőbeli szezonokban is érkeznek új helyszínek, így érdekes lesz látni, hogy a fejlesztők foglalkoznak-e ezekkel a problémákkal. Jelenleg azonban bárki, aki azt állítja, hogy a játék arénái túl kicsik, már rendelkezik az adatokkal, hogy ezt alátámassza.

Forrás

Shares: