Egy YouTuber bemutatott egy aimbot eszközt, amely elektromos sokkok segítségével szinte azonnal a játékbeli célpontokra irányítja a karját, sőt, bizonyos esetekben még a ravaszt is meghúzza helyette. A legutóbbi YouTube videójában Basically Homeless (valódi neve Nicholas) megosztotta a saját készítésű szerkezetének elkészítését, amely végül elmosódott határt húz a humán reflexek és a gépi segítség között a versenyszerű játékokban.
Nicholas akkor találta ki ezt a neuromuszkuláris aimbotot, amikor észrevette, hogy a saját reakcióideje az életkor előrehaladtával csökken. Az átlagos emberi reakcióidő körülbelül 200 milliszekundum, míg a versenyszerű e-sport játékosok akár 150 ms-ra, vagy még alá is le tudnak menni. Nyilvánvaló, hogy minden egyes milliszekundum számít a versenyszerű játékokban, így Nicholas elhatározta, hogy létrehoz egy rendszert, amely teljesen megkerüli az agyat, lehetővé téve a számítógép számára, hogy gyorsabban észlelje az ellenségeket, és automatikusan aktiválja az izommozgásokat.
Ez a cél vezette őt a számítógépes látás, az elektromos izomstimuláció és a sok kísérlet útjára. Végül Nicholas kifejlesztette a „Neuromuszkuláris Célsegédet”, amely egy YOLO (You Only Look Once) modellt párosít a Counter-Strike 2 játékmenetére, egy EMS (elektromiostimuláció) vagy TENS (transzkután elektromos idegstimuláció) egységgel. A számítógép valós időben dolgozza fel a játékbeli képet, észleli az ellenségek pozícióját, majd parancsokat küld egy Raspberry Pi-nek, amely irányítja a reléket, amelyek az Nicholas karján lévő elektródákhoz csatlakoznak. A sokkok miatt a karja a célpont felé mozdul, és a későbbi verzióban automatikusan megfeszíti az ujját is.
A kezdeti Neuromuszkuláris Célsegéd prototípusát késleltetés, Nicholas saját reflexeivel szembeni ellenállás és általános kényelmetlenség hátráltatta, de a finomítások, mint például az Ethernetre való váltás, a hardver fejlesztése, szilárdtest relék használata és a pontosabb izomcélzás, a rendszer reakcióidejét 100 ms alá csökkentették – gyorsabb, mint sok profi versenyző. A játéktesztelés során az eszköz különösen halálosnak bizonyult, amikor céltávcsöves fegyverekkel párosították, gyorsan rátalálva az ellenségekre, és elintézve őket, mielőtt reagálhattak volna. Az aimbotnak azonban voltak hibái is, mivel néha hamis pozitívumok miatt Nicholas célzása a csapattársak felé is elmozdult, és a hosszan tartó használat fizikailag megterhelő volt.
Nicholas csapattársai, akik vele játszottak, folyamatosan azt mondták, hogy nem minősítenék a neuromuszkuláris aimbotot csalásnak, de ő elismerte, hogy ez egy „szürke terület” – a számítógép hozza a döntéseket, de mégis az ő izmai mozognak. A legtöbb versenyszerű játék valószínűleg csalásnak tekintené a gép beavatkozása miatt, de kétségtelen, hogy Nicholas neuromuszkuláris aimbotja egy lenyűgöző technológiai vívmány.
Forrás