A Leenzee fejlesztő új frissítést adott ki a Wuchang: Fallen Feathers játékhoz, amely elérhető PC-n és konzolon is. A patch számos teljesítményjavítást és hibajavítást hozott a Soulslike címhez. A játék eddig nagyrészt népszerű volt a játékosok körében, de a stúdió legutóbbi döntései visszahatást váltottak ki, bár sokan remélik, hogy a Wuchang: Fallen Feathers túlél és fejlődik a folyamatban lévő viták után.
A Wuchang: Fallen Feathers megjelenése után néhány órával több mint 100,000 egyidejű játékost vonzott a Steamen, lenyűgözve a közönséget a harcmechanikájával, a szinttervezésével, a képességfájával és a rendkívül nehéz főellenségeivel. A játék Xbox Game Pass-en való megjelenése júliusban szintén hozzájárult a rajongótáborának bővüléséhez, lehetővé téve, hogy még több játékos kipróbálja a Wuchang: Fallen Feathers-t. Sajnos az augusztus 12-én kiadott jelentős frissítés bojkottokat és véleménybombázási kampányokat indított el, mivel a fejlesztő számos népszerűtlen játékmenetbeli változtatást eszközölt, sőt a cím narratíváját is módosította. Sokan úgy vélik, hogy ez a vélt cenzúra néhány, a cím történelmi fikcióval kapcsolatos megközelítése miatt elégedetlen kínai rajongónak szólt.
A Wuchang: Fallen Feathers vitatott frissítése után a Leenzee egy új, kisebb patch-et adott ki minden játékos számára. A játékot a PC-s teljesítményének gyengeségei miatt kritizálták, és ez az új frissítés ígéretes javításokat hoz, beleértve egy új "Nvidia Reflex Low Latency" opciót a beállítások menüben. Az új funkció hatása a játékos hardverétől függ, de potenciálisan javíthatja a teljesítményt és a stabilitást. A konzolos játékosok számára megoldották azt a problémát, amely megakadályozta az eredmények megszerzését, valamint a PS5 kontroller bemeneti problémáit is orvosolták. A stúdió nem kommentálta a Wuchang: Fallen Feathers történetének és játékmenetének legutóbbi változásait.
A nem népszerű 1.5-ös patch megjelenése után egy elkötelezett játékos egy modot készített a Wuchang: Fallen Feathers-hez, amely visszaállítja a Leenzee által végrehajtott legutóbbi változtatásokat. Ezek a változtatások közé tartozik, hogy néhány NPC és főellenség halhatatlanná vált, és a haláljeleneteket új párbeszédekkel helyettesítették, amelyeket sokan úgy éreznek, hogy csökkentik a cím egykor erőteljes narratíváját. Sokan megjegyezték, hogy bár élvezik a játékot, a változásokkal kapcsolatos átláthatóság hiánya miatt "megcsalva" érzik magukat.
A Wuchang: Fallen Feathers gyenge PC-s teljesítménye miatt a Leenzee elkezdte kompenzálni az érintett játékosokat. Azok, akik a Standard Edition-t vásárolták, ingyen megkaphatják a játék zenéjét, valamint három darab in-game fejfedőt. Azok, akik a Deluxe Edition-t választották, három prémium kosztümöt és négy új fegyvert, valamint egy további ingyenes öltözetet kapnak.
Wuchang: Fallen Feathers Update Version 1.5.1 / 1.000.010 (2025. augusztus 22.) Patch Jegyzetek
PC:
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a Red Mercury Essence végtelenül finomítható volt az Impetus Repository rendszerben.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a sebzéscsökkentő határérték 100%-nál magasabbra is felhalmozódhatott.
- Megoldották azt a problémát, amely bizonyos küldetések során megakadályozta a játékosokat az eredmények megszerzésében.
- Megoldották a PS5 kontroller bemeneti problémáját.
- Új "NVIDIA Reflex Low Latency" opció került a beállítások menübe.
Konzolok:
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a Red Mercury Essence végtelenül finomítható volt az Impetus Repository rendszerben.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a sebzéscsökkentő határérték 100%-nál magasabbra is felhalmozódhatott.
- Megoldották azt a problémát, amely bizonyos küldetések során megakadályozta a játékosokat az eredmények megszerzésében.
- Megoldották a PS5 kontroller bemeneti problémáját (csak PS5).
A Wuchang: Fallen Feathers megjelenése július 24-én történt, és az ESRB besorolása 17+ (Vér és gore, nyelvezet, sugalló témák, erőszak). A játék Unreal Engine 5 motorral készült.






