A World of Warcraft: Midnight béta jelenleg súlyos késleltetési problémákkal küzd, és úgy tűnik, hogy a halak javított NPC viselkedési mintái állhatnak a háttérben. A Quel’Thalas és Zul’Aman partjainál található nagy számú vízi élőlény váratlan problémákat okozhat a World of Warcraft számára.
November 11-én hivatalosan is elindult a World of Warcraft Midnight béta, amely a következő nagy mérföldkő a következő kiegészítő megjelenése felé, amely várhatóan 2026 elején érkezik. A béta a Midnight szinte teljes tartalmát magában foglalja, beleértve mind a négy új zónát: Eversong Woods, Zul’Aman, Harandar és a Voidstorm.
### Új Hal NPC Viselkedések Hozzájárulnak a WoW: Midnight Béta Késlekedéséhez
A Midnight béta játékosai súlyos laggal találkoznak, és úgy tűnik, hogy a probléma forrása meglehetősen „halas”. Zorbrix, a World of Warcraft játékproducerének fórumbejegyzése szerint a fejlesztők már a béta indulása óta próbálják felderíteni a teljesítményproblémák okát, és alapos nyomozás után úgy tűnik, hogy a halak jelentős szerepet játszanak ebben. Az NPC viselkedésének javítása a World of Warcraftban, párosulva a Midnight zónáiban található nagy számú partvonal és hal miatt, tökéletes vihart teremtett, amely lelassította a játék teljesítményét az egész világban.
Természetesen a halak valószínűleg nem az egyetlen probléma. Zorbrix elismerte, hogy „több tényező is hozzájárul a szerver teljesítményének csökkenéséhez és a világ szerverek megnövekedett memóriahasználatához.” Minden egyes hibajavítás újabb kettőt szült, ami lavinaszerű problémákat okozott. A fejlesztők gőzerővel dolgoznak a megoldáson, de valószínűleg még egy ideig eltart, mire a béta teljesítménye stabilizálódik. Reméljük, hogy ezek a problémák megoldódnak a World of Warcraft Midnight Pre-Patch esemény tesztje előtt, amely november 17-én esedékes.
Mindezek mellett a javított NPC viselkedések, amelyek hozzájárultak ezekhez a problémákhoz, sok rajongó figyelmét felkeltették. Ellentétben sok más MMO-val, ahol a szörnyek és NPC-k egyszerűen ülnek a mezőn, amíg harcba nem keverednek, a World of Warcraft NPC-i járőröznek, vadásznak, pihennek, gyűjtögetnek, sőt egymással is harcolnak. Érdekes lesz látni, hogy ezek a fejlesztések hogyan fokozzák az új zónák immerszióját a Midnightban és azon túl.
Ez nem az egyetlen hiba, amely a Midnight tesztelése során felmerült. A World of Warcraft Éjfél Elfjei A-pozícióba álltak, és a Silvermoon Borbélyüzlet padlóján is átesett a játékosok egy része, így a Midnightnak még van néhány simítani valója. Azok a játékosok, akik szeretnék segíteni a béta hibák elhárításában, jelentkezhetnek a WoW weboldalán, vagy garantálhatják helyüket a Midnight Epic Edition előrendelésével.
Forrás


![Retro-Futuristic RPG Aether and Iron új játékmenetet oszt meg [EXKLUZÍV]](https://animeravehq.hu/wp-content/smush-webp/2025/09/aether-and-iron-trailer-still-frame-retro-futuristic-city-gold-color-scheme.jpg.webp)



