A Skyblivion fanprojekt, amely a The Elder Scrolls 4: Oblivion-t a Skyrim motorján újraalkotja, új fejlesztési frissítést adott ki. Az Oblivion remake projekt továbbra is a 2025-ös megjelenésre összpontosít, hogy életre keltse a világ felfrissített és újragondolt változatát.

Az Oblivion rajongói izgatottan fogadták, amikor bejelentették, hogy a játék hivatalos felújítást kap, és az Oblivion Remastered nagyrészt teljesítette az elvárásokat. Azonban a Skyblivion projekt, amely már több mint egy évtizede zajlik, továbbra is folytatódik. A két cím különböző élményeket kínál, mivel a Skyblivion már jóval túlmutat egy egyszerű felújításon.

Skyblivion Fejlesztési Jelentés

A Skyblivion most a fejlesztés utolsó szakaszába lépett, és új fejlesztői naplót adott ki, hogy bemutassa, min dolgoznak. A videóban elhangzik, hogy a Skyblivion jelentősen fejlődött, és nemcsak a modern grafikával újraalkotott eszközökre összpontosít, hanem arra is, hogy helyreállítsa azokat az Oblivion elemeket, amelyeket a 2006-os megjelenés előtt elvetettek. Egy jelentős példa erre Sutch, amelyet a standard játékban megjelenő erődből kibővítettek. Sutch eredetileg városnak készült, és a Skyblivion csapata azon dolgozik, hogy helyreállítsa, bár egy romos város formájában. A Kynareth kápolna is bekerült a városba, ezzel saját Patrónus Istennel gazdagítva azt.

A már meglévő Anvil város is jelentős átalakuláson megy keresztül. Az eredeti koncepciórajzok alapján a Skyblivion csapata újratervezte Anvil kikötőjét, és kibővítette a város melletti dokkokat. Lelles’ Quality Merchandise átkerült Anvilba, és egy új Alkimista bolt is nyílt Tide and Tonic néven. A videó rövid áttekintést nyújt arról, hogy milyen változásokra számíthatnak a játékosok az új és fejlettebb Anvilban.

A Skyblivion a Halálföldeket is kibővíti, két bioma felosztásával. A Burn a tüzes prototípus területeit tartalmazza, míg a Sever, amely a The Elder Scrolls Online megjelenésén alapul, szintén hozzá lett adva. A Sever folyamatosan villámcsapások alatt áll, ellentétben a Burn-nel. A véletlenszerűen kiválasztott világok száma is bővült az Oblivion eredeti hét világáról tizenegyre. Mindez nagyrészt a repetitivitás és monotónia csökkentése érdekében történt. Bár a Skyblivion még nem készült el, a csapat közel áll a befejezéshez, és megígérte, hogy a következő bemutató a Császári Város lesz. Mivel 2025 már félidőnél jár a videó megjelenésekor, a rajongóknak nem kell sokáig várniuk, hogy a játék végre valósággá váljon.

Forrás

Shares: