A Team Cherry új frissítést adott ki a Hollow Knight: Silksonghoz. A legújabb patch a hibák javítására és a fejlettebb kontroller-támogatás bevezetésére összpontosít, tovább javítva a játékélményt a rajongók számára.
A Silksong szeptember 4-én jelent meg, és 2025 egyik legjobban várt címe volt. A Team Cherry új játéka szinte egyetemes kritikai elismerést kapott, és a Hollow Knight: Silksong azonnal hatalmas sikert aratott a megjelenése után. A fejlesztők szerint a játék már több mint 5 millió játékoshoz eljutott, ebből több mint 3 millió példányt adtak el a Steamen, és még több játékos érkezett más platformokról, beleértve az Xbox Game Pass előfizetőit is. A Hollow Knight: Silksong 1.0.28891-es verziója támogatja a Dualsense Edge kontrollert a PlayStationön, valamint különböző kontrollereket a Mac számítógépeken. Az új patch mérete körülbelül megegyezik az előző frissítéssel, nem tartalmaz jelentős új tartalmat, de számos hibát javít és egyes egyensúlyi változtatásokat vezet be. Például a Rune Rage sebzésének skálázása mostantól összhangban van más Silk Skills képességekkel, javították azokat a helyzeteket, ahol a játékosok elérhették a határokat, és enyhe növelést kaptak a Sharp Dart és Cross Stitch sebzései is. Egy hasznos javítás volt a Grand Gate nyitási szekvenciájában fellépő soft-lock kijavítása, ha a Citadelt korábban meglátogatták, de néhány Bellshrine inaktív maradt.
Ezenkívül a Silksong mostantól végre megáll, amikor a kontroller leválik, ami hasznos lehet a halálok elkerülésére, amikor ez a probléma felmerül. A patch jegyzetei a megszokott módon zárulnak, megemlítve, hogy az update „különböző kisebb finomításokat és javításokat” is tartalmaz. Elképzelhető, hogy a Team Cherry ismét jelentős változtatásokat eszközöl a Silksongban, amelyek nem szerepelnek a patchben, de a játékosok ne számítsanak titkos módosításokra.
Várható, hogy a Team Cherry a jövőben további új tartalmakat ad ki a Silksonghoz, de figyelembe véve a csapat méretét és azt, hogy mennyi időbe telt a játék végleges megjelenése, ez eltarthat egy ideig. Közben a PC-s játékosok modokat használhatnak, hogy különböző élményeket szerezzenek a Silksongban. A héten megjelent egy új Hollow Knight: Silksong mod, a Crest Master, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy még magasabb nehézségi szinten játszanak. A mod bevezet egy olyan crestet, amely eltávolítja Hornet köpenyét és tűjét, így remek választás lehet a veteránok számára, akik már elsajátították a platformert, és új kihívásokat keresnek.
Hollow Knight: Silksong 1.0.28891-es verzió frissítési jegyzetei (2025. október 13.)
- Dualsense Edge kontrollerek támogatásának hozzáadása.
- Különböző kontrollerek javított támogatása Mac-en.
- A játék mostantól megáll, amikor a kontroller leválik.
- Különböző kisebb kontroller problémák javítása (további javítások várhatóak a jövőben).
- A játékosok bizonyos esetekben a késői játékban megakadhattak, ezt javították.
- A Curveclaw nem reagált a Hunter lecsapására, ezt is javították.
- Ritka esetekben a játékosok nem szándékosan tudtak levegőben ugrani és duplaugrani, ezt is orvosolták.
- Számos határon túli helyzet javítása.
- A Pharlid Divers néha csúszott a tetőkön, ezt is javították.
- Az Eva Hunter Crest fejlesztések véletlenül törölték az eszközöket, ezt is orvosolták.
- Ritka esetekben a Harpoon néha 2 Silk-et adott 1 helyett, ezt is javították.
- A Cogflies néha furcsa helyekről jelentek meg a jelenetváltás után, és ritka esetekben az aktív mennyiségük csökkent 1-el.
- A Crafting Kits nem növelte a támadó kék eszközök (pl. Sawtooth Circlet) sebzését, ezt is javították.
- Enyhe növelés a Sharp Dart és Cross Stitch sebzésében.
- A Rune Rage sebzésének skálázása mostantól összhangban van más Silk Skills képességekkel.
- Enyhe csökkentés a Thread Storm sebzésében magasabb tűszinteken.
- A Surgeon ellenségek néha a hőst a határokon kívülre húzták, ezt is javították.
- Bizonyos Spool Fragments állandóan elérhetetlenné válhattak, ha a játékos azonnal kilépett a tárgy megszerzése után, ezt is orvosolták.
- A Crust King Khann néha a határokon kívülre esett a belépéskor, ha alacsony teljesítményű rendszeren harcoltak vele, ezt is javították.
- Ritka esetben a Second Sentinel elforgott, amikor legyőzték, ezt is javították.
- További esetek javítása, amikor Seth néha a határokon kívülre került és nem tért vissza.
- Seth néha egy pillanatra sebezhetetlen maradt a visszacsatolás elején, ezt is orvosolták.
- A Vaults csúszó blokkjai helytelenül reagáltak a tűn kívüli sebzési forrásokra, ezt is javították.
- A Fine Pins kívánságcseppjeinek esélyét 50%-ról 100%-ra emelték, de a szükséges mennyiséget megemelték.
- Problémák javítása, amikor Silkeater-t fogyasztottak vízben.
- A Scuttlebrace néha lehetővé tette a falugrást, amikor nem szándékoztak, ezt is javították.
- A Grand Gate nyitási szekvenciájában fellépő soft-lock javítása, ha a Citadelt meglátogatták és néhány bellshrine inaktív maradt.
- Különböző kisebb javítások és finomítások.






