A Team Cherry kiadta a Hollow Knight: Silksong 4. frissítését, amely újabb javításokat és fejlesztéseket hozott a népszerű játékhoz, emellett egy rajongói modot is integráltak, hogy megoldjanak egy nehezen kezelhető problémát. A szeptemberi meglepő megjelenés óta a Hollow Knight: Silksong hatalmas sikert aratott a Team Cherry számára.

Bár a játék rengeteg dicséretet és pozitív visszajelzést kapott, a Silksong nem mentes a frusztrációktól sem. A közösség sok tagja megkérdőjelezte a játék nehézségi szintjének emelkedését, egyesek szerint a Hollow Knight: Silksong túl nehéz. A panaszok között szerepel, hogy Hornet találati felülete túl nagy, vagy hogy a főellenségektől dupla sebzést kapnak, ami néhány játékos számára stresszesebbé tette az élményt. Ugyanakkor lehetséges, hogy néhány fejlesztéssel és megtalált tárggyal a helyzet javulhat. Mindenesetre a Team Cherry folyamatosan dolgozik a játékon, hogy további javításokat végezzenek a sikeres címen.

A Hollow Knight: Silksong 4. frissítése már néhány hete nyilvános bétában volt, és a Team Cherry véglegesítette a tartalmat, amely mostantól elérhető minden PC-s játékos számára, és hamarosan a konzolos felhasználók is megkapják. A legnagyobb probléma a leegyszerűsített kínai fordítással volt, amely a frissítés bétája alatt több verziót is megélt. Úgy tűnik, hogy egyik módosítás sem volt kielégítő a stúdió vagy a közösség számára, ezért a Team Cherry a Team Cart Fix nevű rajongói csapat segítségét kérte. A csapat saját fordítást adott ki egy mod keretében, és a már elért dicséretek alapján a Team Cherry együttműködött velük, hogy hivatalosan is beépítsék a játékba.

A fordítási frissítés mellett a patch számos meglévő hiba és probléma javítását is tartalmazza. A játékosok új vizuális opciókat is kapnak, például film szemcsés hatást és több dithering szintet, ha szeretnék. Az egyik nagyobb újdonság a frissítésben a Unity Input System-re való áttérés, amely tovább javítja a kontroller támogatást, beleértve a PS5 DualSense, Xbox 360 és másokat. A Team Cherry szerint ez azt jelenti, hogy a rezgés mostantól elérhető különböző kontrollerekhez, és a támogatott kontroller típusok köre is bővült, bár a stúdió figyelmeztet, hogy néhány probléma még mindig fennállhat.

Az első Hollow Knight: Silksong frissítés után, amely a nehézségi szintet módosította néhány ellenségnél, úgy tűnik, a Team Cherry elégedett a jelenlegi nehézségi görbével. Valójában a fejlesztő már megerősítette, hogy a Silksong szándékosan nehezebb, mint elődje, mivel a főszereplő, Hornet "sokkal gyorsabb és ügyesebb", mint a Knight. Ennek megfelelően az ellenségeknek bonyolultabbnak és intelligensebbnek kellett lenniük. Egy másik különbség, hogy a játékosok elhagyhatják a normál utat, új módokat találva, hogy több erőforrást és fejlesztést szerezzenek a kihívások leküzdéséhez.

Hollow Knight: Silksong 4. frissítés patch jegyzetei:

  • A leegyszerűsített kínai fordítás frissítve a Team Cart Fix által biztosított rajongói fordítással.
  • Áttérés a Unity Input System-re a kontroller támogatás javítása érdekében. Ez magában foglalja a rezgés funkciók működését különböző kontrollerekhez, és további kontrollerek is felismerésre kerülnek. Néhány probléma még mindig fennállhat. A támogatott kontrollerek és funkciók teljes listájáért látogasson el ide: https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.inputsystem@1.14/manual/SupportedDevices.html
  • További dithering szintek hozzáadása az előrehaladott beállításokhoz. Alapértelmezett: ‘alacsony’.
  • Film szemcsés hatás hozzáadása az előrehaladott beállításokhoz. Alapértelmezett: ‘ki’.
  • Különböző lokalizációs hibák javítása minden nyelven.
  • Styx javítva, nem ad rosary-t, amikor a Queen’s Egg-et szállítja.
  • Druid’s Eyes néha nem megfelelően szerelhető fel, amikor először megszerzik.
  • Néhány lefelé támadó ütköző néha beragadt ritka esetekben.
  • Számos esetben Hornet plasmified állapota nem tisztult meg, amikor nem volt szándékos (pl. Bellway utazás).
  • Problémák a plasmified állapotba lépéskor Winged Lifeseed megölésekor, a Plasmium Phial használata helyett.
  • Csökkentették a Multibinder használatakor a Shaman crest-tel való hosszú bind időt.
  • A Multibinder kezdeti bind-jét frissítették, hogy eltávolítsa a maggotokat, a közösségi megjegyzések alapján.
  • A Wreath of Purity tartóssága megnövelve.
  • A void helytelenül vezette az áramot.
  • Gurr the Outcast csapdát dobó támadása frissítve egyetlen lobról forgó stílusra, hogy csökkentse az álló időt. Egyéb apró finomítások.
  • A Beast Crest dührohamai nem szúrtak át, ahogy azt várták.
  • A Rune Rage sebzés skálázása helytelenül történt.
  • A Thread Storm sebzés csökkenése (további ütések nem csökkennek olyan éles mértékben).
  • Ritka esetekben a játékos visszanyerte az irányítást, amikor egy Wraith megragadta.
  • A futárok helytelenül ugyanazt a szállítást ajánlották fel közvetlenül a teljesítése után.
  • További esetek javítva, amikor Hornet néhány ellenség típust a föld alá tudott tolni.
  • Problémák javítva, amikor Harpoon-t használtak bizonyos főellenségek megbénítására vagy megölésére.
  • A Fractured Mask nem védett a volt veszélyek ellen.
  • Különböző kisebb finomítások és javítások.

Forrás

Shares: