A Hollow Knight: Silksong elkötelezettsége a hosszú távú poszt-launch támogatás iránt egy kulcsszereplő által megerősítésre került a fejlesztőcsapatból. A Hollow Knight: Silksong megjelenése óta a frissítések többsége hibajavításokra és újrahangolásra összpontosított, de Christoper Larkin, a játék zeneszerzője és hangtervezője, nemrégiben tett megjegyzései arra utalhatnak, hogy a Team Cherry-től további jelentős tartalom érkezhet.
A Hollow Knight: Silksong szeptember 4-i megjelenése óta azonnali sikert aratott a rajongók körében, akik 2017 óta várták a folytatást. A játék indulása hatalmas volt, hiszen a játékosok özönlöttek, hogy felfedezzék a folytatást, ami miatt a Hollow Knight: Silksong leállította a Steam, az Xbox Store és a Nintendo eShop szolgáltatásait. A játék pozitív benyomást keltett, hiszen 91%-os jóváhagyási arányt ért el a Steamen, és lenyűgöző 100%-os játékos értékelést kapott az OpenCritic-en.
Hollow Knight: Silksong Poszt-Launch Tervek Biztató Frissítése
Több mint két hónappal a megjelenés után Larkin megerősítette, hogy továbbra is aktívan dolgozik a Team Cherry-nél, a játék fejlesztőjénél és kiadójánál. A Bandcamp Daily-nek adott legutóbbi interjújában, amelyben a Hollow Knight: Silksong-hoz való hozzájárulásairól beszélt, megkérdezték a jelenlegi projektjeiről. Larkin a Moonlighter 2 zenéjének szerzője, és válasza azt tükrözte, hogy ez a játék a fő fókusza, de említette, hogy „még mindig csinálok dolgokat a Team Cherry-nek.” Bár nem említette név szerint a Hollow Knight: Silksong-ot, a cég legnagyobb sikerén végzett munkája és az interjú fő témája arra utal, hogy további hangtervezési munka várható a játékban a jövőben.
Larkin megjegyzései nem túl részletesek a játék folyamatos fejlesztésével kapcsolatban, de utalhatnak további változásokra a jövőben. Míg a játék eddigi módosításai főként a főellenségek finomhangolására összpontosítottak, a Hollow Knight: Silksong megjelenése óta néhány extra funkciót is hozzáadtak, beleértve a november eleji frissítést, amely javította az általános kontroller támogatást, beleértve a rezgő funkciók bevezetését, és több nyelv támogatását is.
Az interjú során Larkin elismerte, hogy „elég nem perfekcionista” volt a hangtervezés finomhangolásában, annak ellenére, hogy több díjat is nyert a Dél-Ausztráliai Képernyő Díjak és a Dél-Ausztráliai Hangszövetség keretein belül. Bár lehetséges, hogy a Team Cherry-vel végzett munkája a finomításokra összpontosít, megjegyezte, hogy ő és csapata sok gondolatot fektetett a Hollow Knight: Silksong ellenségeinek, támadásainak és egyéb elemeinek egyedi hangjainak megalkotásába, ami új, eredeti ellenfelek megjelenésére is utalhat Hornet számára.






