A Game Rant exkluzív bemutatásában érkezik a legújabb Aether and Iron trailer, amely az upcoming RPG különböző aspektusait tárja elénk. A Seismic Squirrel által fejlesztett cím jelenleg 2026-ra van tervezve, de a konkrét megjelenési dátum még nem került bejelentésre.

Az Aether and Iron-t először 2025 márciusában mutatták be, és egy retro-futurista, narratív alapú taktikai RPG, amely egy alternatív történelmű 1930-as évekbeli New York City-ben játszódik, ahol az anti-gravitációs technológia minden aspektusát átalakította az életnek, egy rejtélyes anyag, az aether által táplálva. A TRPG főszereplője Gia Randazzo, egy kiábrándult csempész, aki a nagy lehetőségét keresi a Nagy Almában.

Aether and Iron: Járműtestreszabás, Taktikai Harc és Egyéb Újdonságok

Fél évvel a steampunk RPG első bejelentése után, az Issaquah, Washington-i Seismic Squirrel újabb Aether and Iron trailert osztott meg, amelyet a Game Rant exkluzívan bemutat. A 75 másodperces videó bemutatja a játék alapját, amelyben a csempész szerepét kell betöltenünk, aki a meggyőzésre, csalásra és erőszakra támaszkodik különböző küldetések során. A trailer különböző játékmeneti elemeket is felvázol, beleértve a taktikai harcot és a járműtestreszabást.

A 20. másodpercnél látható egy steampunk garázs, ahol a főszereplő a kocsiját tuningolhatja. A trailer hat komponenshelyet mutat be, amelyek a jármű motorját, a repulsoroknak nevezett meghajtóeszközöket és akár négy fegyvert is magukban foglalnak. A kiválasztott alkatrészek meghatározzák a kocsi súlyát, akciópontjait, tárolókapacitását és a "hőt" – egy olyan mutatót, amely a jármű észlelhetőségét méri. Az Aether and Iron lehetőséget ad a játékosoknak, hogy toborozzák és fejlesszék szövetségeseiket, valamint testreszabják a felszerelésüket, meghatározva, hogy ki mit csempész és milyen eszközökkel rendelkezik. Mindezek a döntések a körökre osztott járműharc során fognak érvényesülni, amely magában foglalja a TRPG műfaj klasszikus elemeit, mint például a környezeti veszélyeket.

Aether and Iron Története a Mass Effect és Far Cry Íróitól

A trailer néhány Aether and Iron küldetést is felvillant, amelyek úgy tűnik, hogy a célok változatosságát kínálják, nem csupán az összes ellenség megölésére korlátozódva. Néhány küldetés időkorlátokkal rendelkezik, míg mások azt a feladatot adják, hogy a játékosoknak célokat kell teljesíteniük, miközben folyamatosan újabb ellenségek bukkannak fel. Az Unity engine által hajtott cím írócsapata a Mass Effect, Far Cry és a 2024-es viktoriánus steampunk RPG, a Sovereign Syndicate korábbi munkatársaiból áll. A történet során a játékosok felfedezik a játék alternatív történelmű 1930-as évekbeli NYC alvilágát, és olyan döntéseket hoznak, amelyek meghatározzák annak sorsát, ahogyan azt a projekt hivatalos szinopszisa is ígéri. Ez a ígéret arra utal, hogy az Aether and Iron bizonyos fokú újrajátszhatóságot kínál. A narratív mélység, politikai témák, párbeszéd-vezérelt játékmeneti szegmensek és a sci-fi környezet mind azt jelzik, hogy az Aether and Iron vonzó lehet a Disco Elysium rajongói számára, még ha nem is tartózkodik a hagyományos harctól, ahogyan a ZA/UM 2019-es slágere tette. További részletek a retro-futurista címről várhatóan a következő hónapokban kerülnek napvilágra, ahogy közeledik a tervezett 2026-os megjelenés.

Forrás

Shares: