Masato Kumazawa, a producer of Resident Evil Requiem, beszél a játék kezdeti koncepciójáról, amely egy nyílt világú multiplayer cím volt, és utal arra, hogy ezekből az elemekből néhány a jelenlegi verzióban is megmaradt. A 2026 eleji megjelenés ellenére hatalmas izgalom övezi a Resident Evil Requiem-et, bár a klasszikus egyjátékos élmény szinte teljesen más irányt vett.

A Resident Evil csapatának középpontjában a horror áll, figyelembe véve a rajongók visszajelzéseit a franchise korábbi részeivel kapcsolatban, amelyek közül néhányat inkább akcióorientáltnak tartanak. Azonban ez nem tűnik problémának, mivel a Capcom korábban már felfedett néhány ötletet, amelyek segíthetnek a Resident Evil Requiem még félelmetesebbé tételében. Bár nem minden elem került be a végső verzióba, a rajongók már láthatták a Capcom által kidolgozott ijesztő ötletek egy részét, beleértve az új, követő stílusú szörnyet, akivel Grace Ashcroft-nak meg kell küzdenie. Mégis, lehet, hogy a játék során további meglepő elemekkel találkoznak a játékosok.

Resident Evil Requiem Multiplayer Elemei

A Press Start-nak adott interjúban Kumazawa a horror élményt a Resident Evil 2-höz hasonlította, bár ez nem mindig volt így. A Resident Evil Requiem hatéves fejlesztése során eredetileg egy nyílt világú online multiplayer címként indult. Kumazawa elismerte, hogy a fő probléma az volt, hogy a játék egyszerűen nem volt elég ijesztő, bár szórakoztató volt játszani. "De mélyen átgondoltuk ezt a játékot, és megkérdeztük magunktól, hogy egy franchise rajongója valóban élvezné-e ezt, és arra jutottunk, hogy valószínűleg nem."

Ebből kifolyólag a Capcom visszatért a Resident Evil Requiem hagyományos egyjátékos élményéhez. Azonban mivel az eredeti multiplayer prototípust még mindig szórakoztatónak tartották, néhány elemet átmentettek a jelenlegi játékba. Sajnos Kumazawa nem tudott további részleteket megosztani, mivel nem árulhatott el semmit arról, hogy mi került át a korábbi verzióból.

"Úgy hiszem, a franchise rajongói a túlélő horrorra és a félelemre vágynak. Ez az, amit a rajongók a legjobban akarnak."

Az interjú során Kumazawa érintette azt a véleményt is, hogy a Resident Evil Village végére a játék kissé túl akcióorientált lett. Kumazawa hangsúlyozta, hogy a csapat a horrorra összpontosított a Resident Evil Requiem esetében, bár látszólag utalt arra, hogy kis mértékben akcióelemeket is beépítettek, hogy megtörjék a félelmet, így a következő horror szekció még hatásosabb legyen, mivel a játékosok nincsenek felkészülve rá. Figyelembe véve, hogy Leon Kennedy mennyire kiemelt szereplője a Resident Evil Requiem-nek, lehetséges, hogy az ő bevonása segíthet az akciószegmensek beillesztésében.

Megjelenés: 2026. február 27.
ESRB: Értékelés folyamatban

Forrás: Press Start

Forrás

Shares: