A VOID Interactive bejelentette, hogy több mint hárommillió konzolos játékos vásárolta meg és játszotta a Ready or Not-ot, mióta az júliusban megjelent Xboxra és PlayStationre. A játék két évnyi Steam korai hozzáférés után 2023 végén debütált PC-n, majd idén nyáron érkezett a konzolokra.

A Ready or Not egy taktikai első személyű lövöldözős játék, amely kiemelkedik a többi online FPS közül, mivel hangsúlyt fektet a nem halálos felszerelések használatára a célpontok elfogásához. A játék játszható egyedül vagy öt fős kooperatív módban, de a legérdekesebb aspektusa talán az egyjátékos Parancsnok mód, ahol a játékosok saját SWAT csapatukat irányítják, figyelik a tagjaik mentális állapotát, és szükség esetén terápiára küldik őket, hogy csökkentsék a stresszszintjüket és megakadályozzák a lemondásukat. Ez egy érdekes és friss megközelítése a műfajnak, amely tele van olyan címekkel, amelyek jönnek és mennek anélkül, hogy tartós nyomot hagynának.

A Ready or Not már a konzolos megjelenését követően nem sokkal, alig két hónap elteltével ünnepli a hatalmas mérföldkövet. A VOID Twitteren megosztott egy grafikont, amely bejelentette, hogy a Ready or Not túllépte a hárommillió játékost Xboxon és PlayStationön, ami figyelemre méltó, tekintve, hogy ez egy online fókuszú FPS játék, amely nem ingyenes, hanem 50 dolláros alapáron kapható. Ugyanebben a tweetben a VOID azt is megemlítette, hogy a konzolok és a PC között a Ready or Not több mint 13 millió játékost vonz, ami azt jelenti, hogy körülbelül tízmillió játékos van csak PC-n.

Biztosan állítható, hogy a Ready or Not hatalmas siker lett, de egy ilyen versenyképes piacon felmerül a kérdés, hogy mennyi ideig tudja fenntartani a lendületét, különösen, hogy az FPS óriások, a Battlefield 6 és a Call of Duty: Black Ops 7, októberben és novemberben érkeznek. Míg a Call of Duty és a Battlefield nagy népszerűségnek örvend, mindkettőnek megvannak a kulcsfontosságú eltérései, amelyek segíthetnek a Ready or Not folytatni a sikerét. Például a Battlefield 6 teljesen más multiplayer élményt kínál, amely a nagyszabású csatákról és a járműharcról szól; ez nagyon eltér a Ready or Not intimebb taktikai játékmenetétől. A Black Ops 7 futurisztikus környezete valószínűleg szintén teret ad a Ready or Not-nak, mivel a VOID lövöldözős játéka modern környezetben játszódik.

A Ready or Not, amely PC-n indult, kezdetben teljesen digitális formában jelent meg konzolokra, de a VOID augusztusban már fizikailag is elérhetővé tette a játékot az Egyesült Királyságban, Európában és Ausztráliában. A VOID készül arra, hogy a Ready or Not fizikai változatát az Egyesült Államokban is forgalomba hozza, szeptember 26-án. A jövőbeli frissítésekről vagy kiegészítésekről érdemes figyelemmel kísérni a VOID Interactive Twitter-fiókját.

Forrás

Shares: