A Capcom bemutatta az új Onimusha: Way of the Samurai trailert a Gamescom Opening Night Live 2025 rendezvényen. Az Onimusha: Way of the Samurai jövőre érkezik PS5, Xbox Series X/S és PC platformokra, és a legújabb trailer alapján a játékmenet brutális és sötét hangulatú.

Az Onimusha franchise 2001-ben indult, és azóta több folytatást és melléksorozatot is megélt. Azonban a legutolsó fő rész, az Onimusha: Dawn of Dreams 2006-ban jelent meg. A Dawn of Dreams óta a Capcom csak felújításokat, egy böngészőalapú játékot és egy VR címet adott ki. Eddig, amíg tavaly a The Game Awards-on be nem jelentették az Onimusha: Way of the Sword-ot, ami izgalmas pillanatot jelentett a franchise számára.

A Gamescom során a Capcom bemutatott egy rövid, brutális játékmenet trailert az Onimusha: Way of the Samurai-hoz. A trailerben látható, ahogy a főszereplő, Miyamoto Musashi különböző szörnyekkel harcol egy korrupt Kyoto verziójában, az Edo-korszakban. A trailer csúcspontja egy főellenség elleni harc, ahol a főszereplő egy hatalmas szörnyet küzd meg, amely a farkával támad, és tüskék borítják a testét. A harc során Miyamoto határozott csapásokkal vágja le az ellenségeket, parry-zi a támadásokat, és különböző fegyvereket, például íjat és kétélű lándzsát használ, bemutatva a sokszínű játékmenetet.

A legújabb trailer összhangban van azzal, amit Akihito Kadowaki producer korábban elmondott az Onimusha: Way of the Samurai három alapvető aspektusáról. Akkor azt nyilatkozta, hogy a Capcom célja egy „gyönyörűen hátborzongató” Kyoto ábrázolásának megteremtése, a végső kardvívás akció, és a meggyőző karakterek.

Amikor megjelenik, az Onimusha: Way of the Sword fő története körülbelül 20 órát vesz igénybe, valószínűleg nem számítva a játékosok számára elérhető összes mellékküldetést. A cím nem lesz nyílt világú élmény, mivel a játékosok szakaszokon keresztül haladnak, amelyek tele lesznek harcolni való ellenségekkel és néhány megoldandó rejtvénnyel, változtatva a kaland ütemét. A fejlesztők korábban azt is elárulták, hogy az Onimusha: Way of the Sword nem lesz lehetetlenül nehéz, mint néhány más népszerű akciójáték, valószínűleg próbálva távol tartani magát a Souls-szerű játékoktól, és megtalálni a saját identitását. A Capcom szerint a cél az, hogy kihívást jelentő, „izgalmas kardharcokat” hozzanak létre, amelyek elégedettséget nyújtanak a játékosoknak az ellenségeik legyőzésében. Remélhetőleg az Onimusha: Way of the Sword friss, akciódús élményt kínál majd a játékosoknak, hasonlóan ahhoz, amit a trailerek eddig bemutattak.

Forrás

Shares: