A No Man’s Sky új kísérleti ágat indított szeptember 1-jén, amely a játékosok által tapasztalt különböző problémákat célozza meg. A Hello Games időről időre kiad kísérleti frissítéseket a No Man’s Sky Steam felhasználói számára, hogy teszteljék azokat, és ez a legújabb frissítés várhatóan javítja a játékélményt.
Ez a legújabb kísérleti ági frissítés nem sokkal azután érkezett, hogy a Hello Games kiadta a Voyagers frissítést a No Man’s Sky-hoz. A Voyagers új, testreszabható Corvette-osztályú csillaghajókat hozott a játékba, rengeteg új tartalommal gazdagítva azt. Ugyanakkor új hibákat is bevezetett, amelyeken a fejlesztőcsapat folyamatosan dolgozik. A szeptember 1-jei kísérleti ági frissítés a Hello Games legújabb lépése a játékosok által tapasztalt problémák megoldására, amelyek az új tartalom miatt merültek fel. A javítási jegyzék szerint számos problémát orvosoltak a Corvette-osztályú csillaghajókkal kapcsolatban. Ezen kívül a Corvette alkatrészek mostantól 50-ig halmozhatók, és a műhely tárolókapacitása 160-ra nőtt. További javításokat is végrehajtottak, és több összeomlási problémát is megoldottak.
Bár ezek a változások valószínűleg a jövőben bekerülnek az alapjátékba, a kísérleti ág jelenleg csak a Steam PC-s felhasználók számára érhető el. Az új változások teszteléséhez a játékosoknak a Steam könyvtáruk oldalán kell navigálniuk, majd jobb gombbal rákattintani a No Man’s Sky ikonra. Ezt követően válasszák a „Tulajdonságok” lehetőséget, amely hozzáférést biztosít a „BETAS” fülhöz. Itt a játékosok beírhatják a "3xperimental" kódot a szövegmezőbe, majd rákattinthatnak a „Kód ellenőrzése” gombra, hogy megjelenjen a kísérleti ág. Fontos megjegyezni, hogy a Hello Games javasolja a játékosoknak, hogy készítsenek biztonsági másolatot a mentéseikről PC-n, mielőtt belépnének a kísérleti ágba. Szerencsére a fejlesztő részletes útmutatót is közzétett egy Steam bejegyzésben azok számára, akik nem biztosak abban, hogyan tegyék ezt.
Ezek az új fejlesztések várhatóan még jobbá teszik a játékot a sok játékos számára. A Hello Games azonban arra bátorította a tesztelőket, hogy jelentsenek minden problémát, amellyel a kísérleti ágon találkoznak. Érdemes megemlíteni, hogy a játék nemrégiben népszerűségnek örvendett. A Voyagers frissítésnek köszönhetően a No Man’s Sky népszerűsége megugrott. A frissítés megjelenése után a játékosok száma meghaladta a 90 000 főt, ami a legmagasabb szám a 2016-os megjelenés óta. Érdekes lesz látni, mit tartogat a jövő a No Man’s Sky számára. Míg a Hello Games a Light No Fire projekten dolgozik, a legutóbbi Voyagers frissítés arra utal, hogy még sok újdonság vár ránk a 2016-os játékban. Addig is a játékosoknak bőven van felfedezni valójuk a űrutazós játékban.
No Man’s Sky Kísérleti Ág Szeptember 2 – Javítási Jegyzék
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a játékosok átsiklottak a Corvette falain.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a játékosok csúszkáltak, amikor kiszálltak a Corvette pilótafülkéjéből.
- Megoldották egy ritka problémát, amely miatt a játékosokat kilökték a Corvette-ből a pulzus meghajtó aktiválásakor.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette technológiák a normál hajók tárolójába kerültek.
- Fejlesztették a kamera keretezését, amikor a játékosok kiszálltak a Corvette pilótafülkéjéből.
- Megoldották a Corvette rámpa/ajtó szinkronizálásával kapcsolatos számos problémát.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok teleportáljanak vissza a Corvette-hez, miután mentettek/újratöltöttek egy teherhajón.
- A játékosok mostantól manuálisan is behívhatják a Corvette-jüket, miközben egy teherhajón tartózkodnak.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a Corvette-ek dokkoljanak egyes kalóz- és elhagyott állomásoknál.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a játékosok süllyedtek a Corvette üléseibe.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt csúszkáltak a Corvette rámpáin.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a csoporttagok teherhajói eltűntek, miután a Corvette-be szálltak.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok leüljenek a székekre egy mozgó Corvette-ben.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok behívjanak egy Corvette-et víz felett.
- Megoldották két specifikus Corvette alkatrészt, amelyek nem halmozhatók, vagy nem használhatók fel forgatás után.
- Megoldották a Thunderbird Landing Thrusters animációjával kapcsolatos problémát.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt az Azimuth Reactor nem volt interaktív, miután elhelyezték.
- A Corvette alkatrészek mostantól manuálisan is elhelyezhetők a Corvette Műhely Tárolóban.
- A Corvette műhely tárolókapacitása 160-ra nőtt.
- A Corvette alkatrészek mostantól 50-ig halmozhatók.
- Megoldottak egy ritka problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok töröljenek bizonyos elemeket, miután hozzáadták őket egy Corvette-hez.
- Fejlesztették a thunderbird-osztályú leszálló hajtóművek vizuális megjelenését.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok teleportáljanak egy Corvette-hez, amelynek thunderbird-stílusú bejárata volt.
- Megoldották a több bemeneti finomítók problémáit.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a Humming Sacs és Fiend Eggs összegyűjthetők legyenek.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt láthatatlan blokkoló fizika lépett fel a teherhajó bázisain.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok másodlagos hajókat hívjanak be a bolygókon, ha azok magas számú hajóhelyen voltak.
- Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a települések sentinellek és fertőzések támadásai bekövetkezzenek.
- Megoldották a számos ütközési problémát az elhagyott és kalóz űrállomásokon.
- Animációt adtak a Skyborn hátizsáknak.
- Megoldották azt a problémát, amely miatt a warp hang nem játszódott le.
- Megoldották a számos hangproblémát a Corvette-en, amikor a pulzus meghajtó aktív volt.
- Fejlesztették az űrsétát VR-ban.
- Megoldották a számos vezérlési problémát VR-ban.
- Megoldották a számos problémát a jelölőkkel és címkékkel, miközben űrsétát végeztek VR-ban.
- Megoldották a számos problémát a Corvette pilótafülkéivel VR-ban.
- Különböző Corvette eszközoptimalizálások.
- Jelentős memóriaoptimalizálást vezettek be Xbox-ra.
- Megoldották a pulzus meghajtó használata közben fellépő összeomlást.
- Megoldották a számos hálózati kapcsolódásból eredő összeomlást.
- Megoldották a teherhajó behívásával kapcsolatos összeomlást.
- Megoldották az AI űrhajókkal kapcsolatos összeomlást.
- Megoldották a kísérleti ágon fellépő fagyást, amely a teherhajó behívásakor léphetett fel.






