A No Man’s Sky legújabb frissítése megérkezett, számos hasznos hibajavítással, amelyeket nagyrészt a közösség kért. A 2016-os katasztrofális indulás óta a Hello Games megfordította a No Man’s Sky sorsát, számtalan frissítést adva ki, hogy a játékot az eredeti ígéreteihez közelítse, miközben visszanyerte a közösség támogatását is.

2025 igencsak mozgalmas év volt a No Man’s Sky számára, hiszen júniusban elindult a Beacon frissítés, majd augusztus végén megérkezett a régóta várt Voyagers patch. Az utóbbi nagy népszerűségnek örvend a rajongók körében, lehetővé téve a játékosok számára, hogy saját űrhajókat építsenek, kihasználva a számos új alkatrészt és csatlakozót, amelyeket egy új építkezési műhelyben találhatnak. A Voyagers augusztus 27-i megjelenését követően a No Man’s Sky elindított egy új Kísérleti Ágat, amelynek résztvevői a frissítés hibáinak ellenőrzésére kaptak feladatot. A nagyobb frissítések általában számos hibát hoznak magukkal, és most egy új patch ígéri, hogy orvosolja a napokban felmerült problémák többségét. A játék hivatalos weboldalán bejelentették, hogy a No Man’s Sky legújabb frissítése már elérhető a Steam felhasználói számára, és más platformokon "a lehető leghamarabb" megjelenik. A Voyagers Patch 6.02 teljes mértékben a hibajavításokra összpontosít, sok esetben a hajóépítési funkcióval kapcsolatos problémákra. Megoldották a Thunderbird hozzáférési öböllel kapcsolatos ütközési problémákat, valamint azt a hibát is, amely miatt egyes Corvette alkatrészek a űrállomás padlójába ragadtak. Számos vicces problémát is orvosoltak, például azt a hibát, amely miatt az NPC-k lebegtek, és egy másikat, amely miatt a játékosok véletlenül előre repültek a jetpackjükkel. A játékosok emellett számos összeomlási problémát is tapasztalhatnak, beleértve az autopilót és a fregatt expedíciókat érintő hibákat.

Augusztus végén a No Man’s Sky a legmagasabb egyidejű játékos számot jelentette 2018 óta, több mint 93 000 felhasználó jelentkezett be a játékba a Steamen. Ez nagyrészt a Voyagers frissítés megjelenésének tudható be, mivel a közösség sok elkötelezett tagja évek óta kérte a Hello Games-t, hogy vezessen be hajóépítést. Sokan a Bethesda Starfield-jához hasonlítják az új funkciót.

Még több játékos próbálja ki a most népszerű akció-kaland címet, mivel a No Man’s Sky megjelent a Nintendo Switch 2-n is. Júniusban a játék az ötödik legjobban eladott cím volt az új rendszeren, megelőzve a Deltarune-t, a Nintendo Switch 2 Welcome Tour-t, a Mario Kart World-öt és a Minecraftot.

No Man’s Sky – Voyagers Update 6.02 Patch Notes (2025. szeptember 1.)

Hibajavítások

  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a nem szerkezeti alkatrészeket a Corvette komplexitási határának részének számolták.
  • A Thunderbird Leszálló Hajtóművek most már mind motor, mind leszálló felszerelés követelményeit teljesítik.
  • Megoldották a Corvette pilótafülkéjével kapcsolatos problémákat, amelyek miatt egyes információs panelek nem frissültek.
  • Megoldották a Thunderbird hozzáférési öböllel kapcsolatos ütközési problémákat.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a megfordított alkatrészek törlésekor használhatatlan termékek kerültek vissza a készletbe – ez a probléma már nem fordul elő, és a jelenleg használhatatlan elemek most újra csatlakoztathatók a Corvette-hez.
  • Megoldottak egy ritka problémát, amely üres hajót eredményezett, amikor egy meglévő hajót Corvette-re cseréltek.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt egyes Corvette alkatrészek a űrállomás padlójába ragadtak.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette szerkesztésekor a nem megfelelő illesztés lehetősége merült fel.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette-ből törölt alkatrészek nem voltak hozzáférhetők, ha a módosításokat nem alkalmazták.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a játékosok elveszíthették az elemeket, miközben alkatrészeket kereskedtek a Corvette műhelyben.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt ha több azonos alkatrészt távolítottak el a Corvette-ből egy szerkesztés során, csak az egyik került vissza.
  • Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy egyes alapvető hajótechnológiák telepíthetők legyenek a Corvette-re.
  • Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok manuálisan mozgassák az alapvető technológiákat a Corvette készletében.
  • Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a játékosok űrsétát végezzenek a űrállomás bejárati fénysugara mentén.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a pulzusmotor autopilótja visszajelzés nélkül hibásodott meg, amikor a űrállomás felé navigáltak egy bolygó légkörében.
  • Megoldották a Corvette autopilot beállításaival kapcsolatos problémákat, amelyek miatt szeszélyes mozgás lépett fel, különösen az űrben.
  • A Corvette autopilotja most simábban igazodik a pulzus meghajtó céljához.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a hajófegyverek hatásai a képernyőn vágtak át, amikor a Corvette-ből lőttek első személyben.
  • Megoldották a problémákat, amelyek a fregatt belsejében utasként való ugráskor merültek fel.
  • Megoldottak egy ritka problémát, amely miatt a játékosok ütközésbe kerülhettek, miközben űrsétát végeztek egy elhagyott teherhajóra.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a pulzus meghajtó véletlenül leállt, amikor a Corvette pilótaüléséből kiszálltak.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt lágy zárolás léphetett fel, amikor a kapitányi terminál interakcióját próbálták meg, miután űrsétát végeztek egy nem saját fregatten.
  • Az elhagyott és kalóz űrállomások most már Corvette építési műhelyekkel rendelkeznek.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette-k néha úgy viselkedtek, mintha drámai ütközés történt volna, miközben az űrben repültek.
  • Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a fegyver újratöltési animációk helyesen lejátszódjanak.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt az NPC-k lebegtek.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt egyes multitool fegyverfrissítések nem mutatták az upgrade szintjüket.
  • Megoldották a kamerás ugrásokat, miközben exocraft-ot vezettek.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette-ben repülés közben növények ikonja jelent meg a kompasszon.
  • Fejlesztették a Corvette leszálló területének vizuális megjelenését és navigálhatóságát a Space Anomaly-n.
  • Megoldottak egy ritka problémát, amely miatt egy bolygói bázis Corvette-ként lett megjelölve, és a játékos elsődleges űrhajójának helyére került.
  • Megoldottak számos problémát, amelyek miatt a játékosok beragadhattak, amikor mentést töltöttek be a Corvette fedélzetén.
  • Fejlesztették a hatch nyitás animációját a Corvette-en.
  • Megoldottak egy ritka problémát, amely miatt a játékos véletlenül előre repült a jetpack-jével.
  • Megoldották azt a problémát, amely megnehezítette a Corvette-en belüli interakciók használatát.
  • Megoldottak egy nagyon ritka küldetésblokkolót a tutorialban.
  • A teleporterek, amelyek a Corvette-re és onnan való beugráshoz szolgálnak, most már jelölőkkel és leírásokkal rendelkeznek, valamint részletesebb címkékkel.
  • Hozzáadtak egy teleportert, amely visszavisz a dokkolt Corvette-hez az Atlas Állomásról.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette dokkoló zónái láthatóvá váltak, amikor normál űrhajókkal repültek.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette-k, amelyek különleges leszálló zónákban dokkoltak teherhajók mellett és elhagyott állomásoknál, a felszálláskor a dokkoló állomásra repültek.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette automatikusan telepített teleport végpontja furcsa alakú terep módosításokat végzett.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette-k nem tudtak dokkolni egy űrállomásra, ha minden belső dokk már tele volt.
  • Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a Corvette-k dokkoljanak a teherhajókhoz.
  • Megoldottak egy ritka problémát, amely miatt a Corvette dokkolása egy elhagyott teherhajóra kinyitotta az összes ajtót a belsejében.
  • Megoldották a Skyborn űrruha színelési problémáit.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Skyborn ruha egy része látható maradt első személyben.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Skyborn űrruha a Living Stone ruha jelöléseit kapta.
  • Megoldottak számos problémát a köpeny animációival kapcsolatban űrséták és ejtőernyőzés közben.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a játékos fejének belseje láthatóvá vált a csillaghajó kommunikátor használata közben.
  • Megoldottak számos hiányzó hangproblémát.
  • Megoldottak számos hangproblémát űrséták közben.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a Corvette pilótafülkéi fekete színűek voltak a felhasználói felületen.
  • Fejlesztették a felhasználói felületen (pl. a készletben) megjelenített elemek renderelési modelljét.
  • Megoldották azt a problémát, amely miatt a kamera villoghatott a Corvette belsejében.
  • Megoldottak számos apró vizuális problémát, amelyek a Corvette szerkezeti alkatrészeit érintették.
  • Megoldottak számos renderelési problémát átlátszó objektumokkal.
  • Megoldottak egy vizuális problémát néhány székkel a bolygói településeken.
  • Megoldottak számos problémát a csillaghajó motorjain lévő effektusokkal.
  • Fejlesztették a tükröződések minőségét a Corvette műhely területén az űrállomáson.
  • Fejlesztették a vezérlő újratérképezési oldalán a burkolat konzisztenciáját.
  • Megoldottak számos vezérlési problémát a Corvette pilótafülkéjében VR módban.
  • Megoldották azt a problémát, amely megakadályozta, hogy a VR játékosok teleportáljanak a lépcsőn felfelé a Corvette belsejében.
  • Megoldottak számos készletproblémát Mac-en.
  • Megoldották a PlayStation 5-ön jelentkező memóriaalapú összeomlást.
  • Számos eszközoptimalizálást vezettek be az űrállomásokhoz.
  • Optimalizálták a Corvette szerkezeti alkatrészeit.
  • Számos optimalizálást vezettek be a nagy bázisok és Corvette-k számára.
  • Optimalizálták a Corvette belső alkatrészeit.
  • Nagy memóriaoptimalizálást vezettek be az ikonok számára.
  • Számos részecskeeffektus optimalizálást vezettek be az űrállomáson.
  • Megoldották azt a problémát, amely összeomlást okozott, amikor két Corvette között váltogattak egy űrállomáson.
  • Megoldották egy összeomlást, amely a harci effektusokkal volt kapcsolatos.
  • Megoldották egy összeomlást, amely az autopilót érintette.
  • Megoldották egy összeomlást, amely a hajók megidézésével volt kapcsolatos.
  • Megoldották egy összeomlást, amely a fregatt expedíciókkal volt kapcsolatos.
  • Megoldották egy összeomlást, amely megakadályozta, hogy a nagy bázissal rendelkező játékosok betöltsenek a Space Anomaly-ba.
  • Megoldották egy összeomlást, amely akkor fordult elő, amikor exocraft-ot vezettek, különösen a Minotaur-t.
  • Megoldották egy részecske renderelésével kapcsolatos összeomlást.
  • Megoldottak egy ritka összeomlást, amely akkor fordult elő, amikor ugrás történt.

Forrás

Shares: