A Hangar 13 fejlesztőcsapata új frissítést adott ki a Mafia: The Old Country számára, amely elsősorban a stabilitás javítására és az NPC-kkal kapcsolatos hibák kijavítására összpontosít. A sorozat legújabb része a szervezett bűnözés világába kalauzolja a játékosokat, visszarepítve őket a 1900-as évek Szicíliájába, a Cosa Nostra formálódó éveibe. A gyönyörű vidéki tájak és dús dombok lenyűgözték a játékosokat és a kritikusokat, és sokan a 2025-ös év legszebb játékának tartják. A történet sem elhanyagolható, hiszen Enzo Favara és a Torrisi bűnözőcsaládba való beilleszkedésének meséje sokakat megérintett, így a Mafia: The Old Country a sorozat második legmagasabb Metacritic pontszámát érte el, megelőzve a 2020-as Mafia: Definitive Edition remake-et.

A Mafia: The Old Country előző frissítése alig egy héttel ezelőtt érkezett a PC-s játékosok számára, amely főként a játék cinematográfiájára vonatkozott. Ez a hotfix a vágott jelenetek alapértelmezett FPS-ét korlátlanra állította a 30 FPS helyett, így simább átmeneteket biztosítva a vágott jelenetek és a játékmenet között azok számára, akik a teljesítményt részesítik előnyben. Míg a Mafia: The Old Country indulása meglehetősen sima volt, különösen a korábbi főszereplő, a Mafia 3-hoz képest, amely a megjelenéskor tele volt hibákkal, a The Old Country még mindig tartalmaz néhány kisebb problémát, amelyeken a Hangar 13 dolgozik. A hivatalos Mafia Twitter-fiók bejelentette a Mafia: The Old Country "legnagyobb frissítését", amely ma minden platformra megérkezett. Ez az új frissítés olyan karaktereket említ, mint Luca, Cesare és mások, akikkel a játékosok gyakran találkoznak a Mafia: The Old Country története során, és foglalkozik azzal a problémával, hogy a játékosok előrehaladása blokkolva volt, mivel ezek a karakterek nem hajtották végre a szükséges cselekvéseket egy adott területen. A frissítés emellett megváltoztatott egy célt a 3. fejezetben, amely korábban megkövetelte egy adott ellenség kiütését – a játékosok most már előrehaladhatnak a fejezetben anélkül, hogy ezt meg kellene tenniük. Az ellenségek mozgásának és reakcióidejének javítása is része volt a frissítésnek, ami jó hír a diszkrét játékstílust kedvelők számára.

A Mafia: The Old Country vizuális, UI, audio és karakteranimációs javításai is részei ennek a legújabb frissítésnek. A frissítési lista alján a Hangar 13 megjegyzi, hogy javította a játék stabilitását Xbox, PlayStation és PC platformokon, így a játékosoknak kevesebb összeomlással kell szembenézniük, ami különösen a PC-s játékosok számára volt problémás. A Steam felhasználók emellett javítást kapnak a DLSS Frame Generation problémájára, amely korábban véletlenszerűen kikapcsolódott a játék során.

Bár a Hangar 13 jelenleg nem tervez történeti DLC-t a Mafia: The Old Country-hoz, nemrég megerősítette, hogy egy Free Ride mód érkezik, amely új tevékenységeket hoz a 1900-as évek Szicíliájába, ingyenes frissítésként, amely hamarosan megérkezik. Összességében, figyelembe véve, hogy a játék már most is jól fut, a játékosok egyre kevesebb frissítésre számíthatnak a Mafia: The Old Country-hoz az idő múlásával.

Mafia: The Old Country Frissítési Jegyzőkönyv (2025. augusztus 28.)

Játékmenet

  • Kijavították a Luca, Cesare és más társak által végrehajtott kötelező cselekvések hiányát, ami a játékosok előrehaladását blokkolta. Ha ezzel a problémával találkozik, a legutóbbi ellenőrzőpont újratöltése megoldja.
  • A Customs Warehouse 3. fejezetében a konkrét őr kiütése már nem kötelező a cél teljesítéséhez, ha a játékos elkerüli azt.
  • Kijavították a jelentett láthatatlan ütközéseket nem kívánt helyeken.
  • Kijavították a jelentett hiányzó vagy rosszul elhelyezett harci fedezékeket.
  • Általános javítások az ellenséges AI reakcióidejében, mozgásában és viselkedésében.
  • Általános javítások a baráti és semleges NPC-k mozgásában, animációjában és viselkedésében.
  • Különféle játékmeneti javítások és fejlesztések.

Vizuális

  • Kijavították a jelentett ghosting problémákat bizonyos cinematográfiák során, amikor felskálázást használtak.
  • Vizuális fejlesztések a cinematográfiákban ultrawide kijelzőkön.
  • Fejlesztették a haj fizikáját különböző cinematográfiákban, ahol villogás figyelhető meg.
  • Vizuális fejlesztések a különböző cinematográfiák világításában, VFX, popping és clipping terén.
  • Különféle vizuális javítások és fejlesztések.

UI

  • Kijavították a jelentett problémát, amely miatt a Főmenü háttérképe visszaállt az eredeti állapotába, amikor új történetet indítottak el az első befejezés után.
  • Fejlesztették a kontextuális HUD funkcionalitását.
  • Kijavították a játék során jelentett hiányzó feliratokat minden nyelven.
  • Különféle UI javítások és fejlesztések.

Audio

  • Kijavították a játék során jelentett audio (zene/ambient/VO) lejátszási problémákat.
  • Kijavították a játék során jelentett hang és felirat eltéréseket.

Animáció

  • Kijavították a jelentett animációs ugrásokat, torzulásokat és elcsúszásokat.
  • Kijavították a jelentett eseteket, amikor Enzo vagy NPC-k beragadtak animációs állapotokba.
  • Kijavították a jelentett eseteket, amikor helytelen animációk játszódtak le beszélgetések során.
  • Különféle javítások és fejlesztések az animáció terén.

Helyi

  • Kijavították a "Protection Agreement" jegyzetet, amely ismétlődő szavakat tartalmazott.
  • Kijavították a jelentett következetlen fordításokat minden nyelven.

Platformspecifikus

  • PlayStation 5: Különféle stabilitási fejlesztések a PlayStation 5-ön.
  • Xbox Series X|S: Különféle stabilitási fejlesztések az Xbox Series X-en. Különféle vizuális és stabilitási fejlesztések az Xbox Series S-en.
  • Steam: Kijavították a jelentett problémát, amely miatt a DLSS Frame Generation véletlenszerűen leállt a játék során, újraindítást igényelve. Különféle stabilitási és teljesítményjavítások a PC-s verzión.

Forrás

Shares: