Naoki Hamaguchi, a Final Fantasy 7 Rebirth rendezője, elárulta, hogy a csapat rengeteg visszajelzést figyelembe vett a rajongóktól, és ennek köszönhetően a népszerű trilógia záróepizódja még jobb lesz. A Final Fantasy 7 Rebirth 2024 egyik legjobb játékának számított, de néhány rajongó a dizájn bizonyos elemeit kritizálta, és remélhetőleg ez a visszajelzés segít a Square Enixnek abban, hogy a jövőben még jobb játékot készítsen.

A 1997-ben megjelent Final Fantasy 7 gyakran a 90-es évek legjobb japán RPG-jének számít, köszönhetően a kiváló történetmesélésének és ikonikus pillanatainak, karaktereinek. A rajongók meglepődtek, amikor bejelentették a Final Fantasy 7 Remake-et, és a trilógia második része is hatalmas sikert aratott. Bár a Final Fantasy 7 Rebirth átlagos kritikai értékelése 92 pont az OpenCritic-en, a franchise régóta hűséges rajongói a játék túlméretezett nyílt világát bírálták, ami elvonja a figyelmet a fő élménytől.

A Final Fantasy 7 Remake Part 3 rendezője, Naoki Hamaguchi a közelmúltban az ntower-nek adott interjújában foglalkozott a rajongói visszajelzésekkel. Elmondta, hogy a csapat számára rendkívül fontos a visszajelzés, és a Rebirth megjelenése óta rengeteg érkezett. Idézte Yoshinori Kitase producert is, aki azt mondta, hogy a trilógiák előnye, hogy a fejlesztők mindig visszatekinthetnek a korábbi részekre, és figyelembe vehetik a visszajelzéseket a későbbi epizódok során. Ugyanakkor a fejlesztők szeretnék elkerülni, hogy a játék alapélményét a játékosok véleményei alapján alakítsák, mivel a projekt kreatív víziójának a stúdiótól kell származnia, nem pedig a játékosoktól. Azonban a nehézségi szint, a Final Fantasy 7 Rebirth minijátékai és más apró részletek változhatnak, amelyek szintén nagyon fontosak.

Szerencsére a Final Fantasy 7 Remake Part 3 jól alakul. Egy másik interjúban Hamaguchi elárulta, hogy a játék mechanikáját és történetét formáló kulcsszót már meghatározták. Más interjúkban a fejlesztők is jelezték, hogy a fejlesztés zökkenőmentesen halad.

A Final Fantasy 7 Remake már rendelkezik egy belső megjelenési dátummal a Square Enixnél, de sajnos a cég még nem hozta nyilvánosságra. Figyelembe véve, hogy a fejlesztés úgy tűnik, jól halad, egy 2027-es megjelenés nem lenne meglepő, mivel a tartalom nagy része már játszható állapotban van, és a művészi irányvonal is jól körvonalazódott a fejlesztők szerint.

Forrás

Shares: