A Roblox játék, a Grow a Garden fejlesztője bejelentette, hogy drasztikus változtatásokat tervez, a hangsúlyt a "mélységre" helyezve a farmolásban, a folyamatos események helyett. A Grow a Garden nemrégiben több Roblox rekordot is megdöntött, elérve a lenyűgöző 21 millió egyidejű játékost egy adott pillanatban.

Bár a Grow a Garden nemrégiben elért mérföldkövei figyelemre méltóak, a Splitting Point Studios fejlesztője úgy tűnik, nem elégedett a játék jelenlegi ütemtervével. Úgy vélik, hogy a népszerű farmos szimulátor aranykorát a csapat által bevezetett új frissítések, mint például a Pets, Crafting és Cosmetics jellemezték.

A Grow a Garden új korszaka a "mélységre" összpontosít a farmon

A játék Discordján közzétett bejegyzésben a Grow a Garden fejlesztési vezetője bejelentette, hogy a Splitting Point Studios döntése szerint a közelgő frissítések fókusza az eseményekről a mélyebb farmolási és felfedezési mechanikákra fog áthelyeződni. "Több mélységet fogunk adni a játékosok farmjaihoz" – olvasható a bejegyzésben. Míg a Grow a Garden nagy eseményei kulcsfontosságú értékesítési pontot jelentenek, a fejlesztő úgy látja, hogy nehéz őket folyamatosan frissen tartani. Ezért a csapat a jövőben új játékmenet-mechanikákra, például Inkubátorokra, Trágyákra, húsvéti tojásokra, egy Kert Enciklopédiára és új játékmódokra fog összpontosítani.

A bejelentés világossá tette, hogy a Grow a Garden közössége nem volt elégedett a közelmúlt fejleményeivel, ami arra késztette a játék mögött állókat, hogy átgondolják, milyen tartalmakat adhattak volna hozzá. "Mindenki úgy érezte, hogy az utolsó néhány heti esemény ismétlődővé vált" – mondta a fejlesztő. A Grow a Garden továbbra is új eseményeket fog kapni, mivel a Splitting Point Studios szórakoztatónak és vonzónak találja őket. Azonban mivel egyre több játékos kritikus a közelmúlt eseményeivel kapcsolatban, a népszerű Roblox szimulátor a jövőben a kiterjedtebb mechanikákra fog összpontosítani.

A Grow a Garden fejlesztője által fontolóra vett ötletek között szerepelnek az Inkubátorok, amelyek felgyorsítják a tojások kikelését, Trágyák, amelyek a növényeket szivárvány színűvé varázsolják néhány órára, és egy Kihívás Mód, amely időkorlátos feladatokat tartalmaz, például 24 órát a legjobb gyümölcs termesztésére. Terveik között szerepel a "meta mechanikák" bevezetése is, bár a részletek még nem kerültek nyilvánosságra. Ezen kívül a csapat célja egy állandó főzési funkció bevezetése is, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy NPC-ket etessenek a saját termesztett ételeikkel.

Jelenleg nincs világos idővonal arra vonatkozóan, hogy mikor kezdődik a Grow a Garden új korszaka, és a Splitting Point Studios kijelentette, hogy ezek a frissítések időt fognak igénybe venni a megvalósításhoz. Azonban a stúdió eltökélt abban, hogy a lehető leghamarabb elkezdje bevezetni a megígért funkciókat. A játékosok várhatóan hamarosan láthatják a változások első hullámait, mivel ezek heti kiadásra vannak tervezve. A következő hónapokban érdekes lesz figyelemmel kísérni, hogy ez az új megközelítés hogyan befolyásolja a játékosbázist, és hogy segít-e bővíteni a Grow a Garden közönségét.

Forrás

Shares: