Titan Quest 2 2025. augusztus 5-ig több mint 300,000 példányban kelt el, és az Early Access cím láthatóan nem lassít. A Steam-en történt Early Access indítása óta a Titan Quest 2 kritikai és népszerű elismerést szerzett, ami lehetővé tette, hogy a szájhagyomány révén sikerre vigye a játékot. A játék a 2006. június 26-án megjelent, az Iron Lore Entertainment által fejlesztett és a THQ által kiadott ARPG folytatása. Az eredeti Titan Quest sikerének kulcsa a kettős mesterség rendszere volt, amely lehetővé tette a játékosok számára, hogy két osztályt kombináljanak egyedi karakterépítések létrehozásához, valamint a gyönyörű környezet, amely az ókori Görögország, Egyiptom és Kína mitológiáit ötvözte egy hack-and-slash kalandban.

A folytatás, a Titan Quest 2 is egy fiktív ókori Görögországba kalauzolja a játékosokat – ezúttal a Retorzió istennőjével, Nemesszel kell szembenézniük. A játék a Proti-szigeten kezdődik, amely a tutorial zónaként szolgál, mielőtt a Pyrgosban valódi felfedezésre nyílik lehetőség. Az Early Access során a Titan Quest 2 jelenleg csak egy Act-et kínál, de a játékosok elérhetik a 40-es szintet a négy elérhető mesterség közül kettővel (Rogue, Warfare, Storm és Earth).

A THQ Nordic tájékoztatása szerint a Titan Quest 2 72 óra alatt több mint 300,000 példányban kelt el, és a Steam és az Epic Games Store toplistájának élére ugrott. A lendület a második héten is folytatódott, mivel a Titan Quest 2 a csúcsidőszakának 50%-át megőrizte, annak ellenére, hogy az Early Access mindössze 9-15 óra történet tartalommal rendelkezik. Bár a játékosoknak nem tart sokáig a Titan Quest 2 végigjátszása, mégis frissítő változatként értékelik a Path of Exile 2 és a Diablo 4 mellett.

A Path of Exile 2 és a Diablo 4 szezonális tartalomra helyezik a hangsúlyt, míg a Grimlore Games elsősorban egy prémium egyjátékos élmény létrehozására összpontosít, opcionális kooperatív lehetőséggel. A fejlesztők megígérték, hogy a Titan Quest 2 nem tartalmaz mikrotranzakciókat, hanem DLC-kkel és kiegészítő csomagokkal fogják támogatni. Bár a Titan Quest 2 még nem rendelkezik valódi multiplayer funkcióval, a Grimlore Games ígérete szerint a multiplayer lehetőségek bővítése az Early Access során várható.

A Road Map azt is ígéri, hogy a karakterkészítés megfelelő formája az egyik első nagy Early Access frissítésben érkezik, ezt követi egy új mesterség bevezetése a Titan Quest 2-ben. A játék teljes megjelenése 2026 végére várható, de az Early Access sikere kedvező előjeleként szolgál a jövőbeli indításhoz, amely Xbox és PlayStation játékosok számára is elérhetővé teszi a játékot.

Forrás

Shares: