Az Elden Ring Nightreign új funkciót vezet be a Deep of Night módban, amely lehetővé teszi, hogy a játékélmény még több játékos számára elérhetővé váljon. Az Elden Ring Nightreign frissítése emellett javít néhány problémát a módban, és további életminőség-javító funkciókat is hozzáad, amelyek a rajongók tetszését nyerhetik.
A FromSoftware soulslike játékai mindig is híresek voltak a nehézségükről, de ez nem akadályozta meg a fejlesztőt abban, hogy még intenzívebb kihívásokat kínáljon a rajongóknak. A legújabb példa erre az Elden Ring Nightreign Deep of Night módja, amely szeptember 11-én indult. Ez a mód véletlenszerűsíti az elemeket, például a terepet és a Nightlordot, akivel a játékosok szembesülnek, és a nehézségi szintet a játékosok előrehaladása alapján növeli. Azonban a FromSoftware bevezet egy új elemet, amely élvezetesebbé teheti a játékot azok számára, akik egy kicsit kevésbé büntető élményre vágynak.
Elden Ring Nightreign Deep of Night Mód: Csökkentett Mélység Bevezetése
Szeptember 19-én az Elden Ring Nightreign bejelentette az új életminőség-javító változtatásokat, amelyek a magas nehézségű Deep of Night módra vonatkoznak. Amint a frissítés megérkezik, a játékosok önkéntesen csökkenthetik a Mélység rangjukat egy szinttel. Továbbá, ha a játékosok elérik a 3-as Mélység szintet vagy annál magasabbat, védelmet kapnak a visszaminősítéstől, így egy vereség esetén nem veszítik el a rangjukat. Ez a hatás egy vereségre vonatkozik a 3-as Mélység szinten, és két vereségre a 4-es és 5-ös Mélység szinteken. A 1-es Mélység szintű játékosok, akik magasabb rangú karakterekkel kerülnek össze a 2-es Mélység expedíciókban és azon túl, már nem veszítik el a pontjaikat, ha vereséget szenvednek el, és a Steam játékosok folytathatják a játékot, ha a Steam szerverek lecsatlakoznak.
Sokan már ünneplik a közelgő változásokat. Különösen az önkéntes Mélység szint csökkentésének lehetősége nagy elismerést kapott a játékos közösségtől. A frissítéssel kapcsolatos beszélgetések során néhány rajongó megjegyezte, hogy élvezik a játék módban elérhető passzív képességeket és kiegészítéseket, vagy szeretnek szokatlan build-eket kipróbálni, de nem akarnak magasabb Mélységekbe lépni a növekvő nehézség miatt. Mások egyszerűen azt jelezték, hogy bár a 4-5-ös Mélységek játszhatók, inkább a 1-3-as szinteken maradnának egy kevésbé büntető élmény érdekében. Ez a kiegészítés segíthet csökkenteni a játékosok szándékos vereségeit is, hogy visszatérhessenek egy könnyebb Mélységbe, ami rendkívül frusztráló lehet az Elden Ring Nightreign multiplayer partnerei számára, akik a kihívást a lehető legtovább szeretnék vinni.
Ezen kívül azok a játékosok, akik frusztrálónak találták, hogy a Mélység szintjük nem növekedett megfelelően egy győzelem után, örömmel értesülhetnek arról, hogy ezt a hibát a közelgő frissítés javítani fogja. A népszerű kooperatív játék következő frissítésének megjelenési dátumát még nem jelentették be, de a FromSoftware ígérte, hogy amint lehetséges, tájékoztatni fogja a közönséget.






![Retro-Futuristic RPG Aether and Iron új játékmenetet oszt meg [EXKLUZÍV]](https://animeravehq.hu/wp-content/smush-webp/2025/09/aether-and-iron-trailer-still-frame-retro-futuristic-city-gold-color-scheme.jpg.webp)