A Borderlands 4 új sebességfutó glitch technikája, a „cricket jumping” felkeltette a játék kreatív igazgatójának figyelmét, aki frissítést adott arról, hogy tervezik-e a hiba javítását. Bár a Borderlands 4 nagyon sikeresen indult, nem mentes a technikai problémáktól és egyéb nehézségektől sem.
A Borderlands 4 erős kritikai visszhangjának köszönhetően a Gearbox Software jelentős eladási mérföldkövet ért el, hiszen kevesebb mint két hét alatt 2,5 millió példányt adtak el. Azonban a sikeres kezdet ellenére a játék számos nehézséggel és teljesítményproblémával küzdött, különösen a PC-s játékosok körében. Valójában a Gearbox vezérigazgatója, Randy Pitchford és a közösség egyes hangos tagjai között feszültségek alakultak ki, ami miatt a vezérigazgató arra bátorította az elégedetlen játékosokat, hogy kérjenek visszatérítést. Ennek ellenére sok játékos felfedezi a Borderlands 4 hatalmas nyitott világát, és néhányan érdekes mozgástechnikát is felfedeztek.
A Borderlands 4 új helyszínén, Kairosban a játékosok hatalmas nyitott világot fedezhetnek fel, új mozgástechnikákkal, egy húzó funkcióval és járművekkel felszerelve. Néhány játékos felfedezte a „cricket jumping” nevű mozgási glitch-et, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatalmas területeket repüljenek át a térképen. Bár szórakoztató használni, különösen a játék sebességfutói számára, nyilvánvalóan nem a játék szándékos funkciója, és sokan kezdtek el azon tűnődni, hogy a Gearbox végül ki fogja-e javítani.
Egy AdmiralBahroo által közzétett poszt, amely bemutatja a cricket jumping-ot, felkeltette Graeme Timmins, a Borderlands 4 kreatív igazgatójának figyelmét, aki közvetlenül reagált a felvételre. Timmins elismerte, hogy tud a glitch létezéséről, de jelenleg a Gearbox nem tervezi a javítását. A csapat figyelmeztetett arra, hogy a cricket jumping potenciális instabilitást és egyéb háttérbeli technikai problémákat okozhat. Timmins hangsúlyozta, hogy nem szeretnék elrontani a játékosok szórakozását, de a játék stabilitása, különösen a többjátékos módokban, miatt esetleg lépniük kell.
A rajongók már próbálkoztak a játék „megtörésével” különböző módokon, amelyek közül a legtöbb nem okoz technikai kárt az élményben. Például a karakterépítések mindig is nagy hangsúlyt kaptak az RPG-kben, mint a Borderlands játékok, mivel a játékosok próbálják kideríteni, melyik képességek és karakterek a legerősebbek. Bár nem volt hiány erős építésekből, mint például Vex Blood Letter felállása, egy rajongónak sikerült összeállítania valami kicsit másfélét. Rafa Peacebreaker ágyúi a Borderlands 4-ben annyira erősek, hogy egy új építési útmutató készült, amely lényegében lehetővé teszi a játékosok számára, hogy soha ne kelljen fegyvert használniuk.
Forrás






