Bungie bejelentette, hogy jelentős változások várhatóak a Destiny 2 Portalban az Ash and Iron frissítéssel, azonban a legtöbb terv aggodalmat és frusztrációt keltett a játékosok körében. Az Edge of Fate kiegészítő számos alapvető sandbox változást hozott a játékélménybe, beleértve egy tevékenységi központot, amelyet Portalnak neveztek el.
Azonban a dolgok nem alakultak olyan zökkenőmentesen, ahogy Bungie szerette volna, amikor az Edge of Fate júliusban megjelent, mivel sok új rendszer és mechanika bevezetése során számos nehézség merült fel. A Destiny 2 játékosai rájöttek, hogyan maximalizálhatják idejüket a Portal tevékenységekben, például a Solo Ops segítségével gyorsan teljesítve olyan feladatokat, mint a K1 Logistics vagy a Caldera, hogy hatékonyan növeljék maximális teljesítményüket. Sajnos úgy tűnik, hogy ez nem volt Bungie elképzelése, és változások várhatóak.
Bungie bejelenti a Solo Ops jutalmainak csökkentését
A Bungie legújabb heti blogbejegyzésében számos közelgő változást vázolt fel a Destiny 2 Portalban. Kiderült, hogy a Fireteam és Pinnacle Ops erősítése mellett új tartalom is érkezik, hogy vonzóbbá váljanak, de a legnagyobb bejelentés az volt, hogy a Solo Ops esetében a megszerezhető teljesítmény csökkenni fog egy adott szintnél. Bungie megpróbálja megakadályozni, hogy a Solo Ops a blog szerint az „összes játékos számára legjobb szintlépési módszer” legyen. Sajnos a bejelentés inkább frusztrációt keltett a rajongók körében, akik a változásokat érzéketlennek és szükségtelennek tartják.
Bár a rajongók nincsenek elégedettek a közelgő változásokkal, úgy tűnik, hogy Bungie figyel a visszajelzésekre, mivel a stúdió már megerősítette, hogy egy tervezett változást elvetettek, amely a játékosokat a Destiny 2 Toronyban található Rahoolhoz irányította volna, hogy dekódolják a Prime Engramokat, mivel ez egy újabb lépést jelentett a loot megszerzéséhez. Ezt a változást a játékosok dicsérték, de végső soron továbbra is hangosak a kérések a Solo Ops, a Loadout Restrictions és a jutalmak általános növelésére, ahelyett, hogy csökkentenék a választható lehetőségek számát.
Ez nem az első alkalom, hogy Bungie-t azzal vádolják, hogy „elrontja a szórakozást” a játékban, mivel a fejlesztő hírnevéhez tartozik, hogy látszólag gyorsan reagál, hogy megakadályozza azokat a problémákat, amelyek a játékosok számára előnyösek. Míg Bungie folyamatosan próbálja egyensúlyban tartani a játékot, úgy tűnik, hogy a legtöbb nagyobb frissítés egy olyan változást vagy nerfet hoz, amely egy egzotikus tárgyat érint, és csalódottságot kelt a játékosokban. Például a Third Iteration egzotikus scout puska sokkal erősebben teljesített, mint várták, gyorsan népszerű fegyverré vált az Edge of Fate során, de egy júliusi frissítés gyorsan visszaállította a fegyvert a megfelelő szintre.
Forrás






