Nick Thurston, a vezető karaktertervező a Borderlands 4-nél, felfedett egy meglepő területet, ahol a közelgő looter-shooter váratlan hatást gyakorol a Baldur’s Gate 3-ra. Annak ellenére, hogy a két játék teljesen eltérő műfajú, a Borderlands 4 csapata úgy érezte, hogy Larian két éve megjelent címe mégis tartogat néhány átültethető tanulságot.

A Borderlands 4 a Gearbox régóta futó looter-shooter franchise következő részét jelenti, amely egy teljesen új Vault Hunter csapatot vonultat fel. Az utóbbi hónapokban a Borderlands 4 egyre több részletet osztott meg a Vault Hunter karaktereiről, így a játékosok jobban megérthetik, mire számíthatnak a karakterekkel a szeptember 12-i megjelenéskor. Azonban egy nemrégiben készült interjú egyedi bepillantást nyújtott a Borderlands 4 karakterépítési hatásaiba.

A Borderlands 4 változatos karakterépítései a Baldur’s Gate 3-ból merítenek

A Polygonnak adott interjújában Nick Thurston arról beszélt, hogy a Borderlands 4 karakterépítései soha nem voltak még ennyire változatosak, és konkrét példaként említette a Baldur’s Gate 3-at és a Path of Exile-t. Elmondta: „Én egy min-maxer vagyok. Amikor akció-RPG-t játszom, szeretném elérni a végjátékot, és milliárdnyi sebzést okozni, de azt a módot szeretném választani, ahogyan én akarom. Sok esetben előfordult, hogy a korábbi karakterek a franchise-ban nagyon egyoldalúak voltak. De mindig is fontos volt számomra, hogy ha van egy igazán menő karaktered, akkor azt sokféleképpen szeretnéd használni.”

A RPG-kre tett konkrét utalások folytatódtak, Thurston kijelentette: „Számomra, amikor RPG-t játszom, és a barátom választ egy kasztot, nem akarom ugyanazt a kasztot választani. Olyan, mintha már betöltenéd ezt a funkciót, miért kellene nekem is azt csinálnom? A korábbi Borderlands címekben előfordulhatott, hogy azt mondtad: ‘Ha te Zero vagy, és én is Zero vagyok, akkor mindketten ugyanazt csináljuk.’ Talán ez rendben van és szórakoztató számodra, de én igazán azt szeretném, hogy a csapatunkban négy Amon legyen, és mindegyiknek más-más építése legyen.” Ha ez a megközelítés úgy valósul meg, ahogy tervezik, akkor a Borderlands 4 valószínűleg még replayablebb lesz, mint az eddigi Borderlands játékok.

Már kevesebb mint egy hónap van hátra a Borderlands 4 megjelenéséig PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en, bár a játék októberben a Nintendo Switch 2-re is megérkezik. Bár nagyszerű, hogy közelebbről megismerhetjük a játékot a megjelenés előtt, reméljük, hogy még mindig maradt néhány meglepetés a játékosok számára, még azoknak is, akik figyelemmel kísérik a játék teljes marketingkampányát.

Forrás

Shares: