A Borderlands 4 bemutatja a játékosok számára elérhető számos funkciót és beállítást, beleértve a lehetőséget, hogy a kooperatív multiplayer módban egyéni nehézségi szintet állítsanak be. Évek óta tartó pletykák és utalások után a Borderlands 4 végre csak néhány napra van a globális megjelenéstől, és a Gearbox Software folyamatosan új részleteket oszt meg arról, hogy a játékosok mire számíthatnak az első napon.

A Gearbox szerint a Borderlands 4 egyfajta fejlődést képvisel elődjéhez képest, nemcsak a túlzott vécéhumor eltávolításával a történetből, hanem a sorozat számára modern és egyedi funkciók hozzáadásával is. A térképek sokkal nagyobbak és nyitottabbak, több vertikális elemet tartalmaznak, és lehetőséget adnak a Borderlands 4 új mozgási technikáinak, mint például a siklás, a mászás és a járművek használatára. Azonban a játékmenet funkciói nem az egyetlen modern elem, amelyről a megjelenés előtt beszélnek.

A Borderlands 4 egyéni nehézségi szinteket kínál
A Gearbox közzétett egy átfogó indítóoldalt a Borderlands 4-hez, amely összegyűjti az összes funkciót és a PC-specifikációkat, amelyeket a játékosoknak tudniuk kell a megjelenés előtt. Míg a Borderlands 4 PC-specifikációit korábban már említették, az új részletek között szerepelnek azok a beállítások, amelyeket a játékosok testre szabhatnak a saját élményük érdekében. Az akadálymentesítési lehetőségek rendkívül széleskörűek, lehetővé téve a játékosok számára, hogy szinte mindent testre szabjanak, a feliratoktól kezdve a színbeállításokon át a térkép nagyítási sebességéig, a mozgási beállításokig és még sok másig.

A játékosok különböző nehézségi szintekhez is hozzáférhetnek, beleértve a hagyományos Könnyű, Normál és Nehéz opciókat. Miközben a játékosok visszanyerhetik a Borderlands 4 Ultimate Vault Hunter módját, a nehézségi szintek kooperatív multiplayer módban egyénileg is skálázhatók. Ez azt jelenti, hogy a játékosoknak nem kell ugyanazon a nehézségi szinten játszaniuk együtt, mivel az élmény egyéni szinten változik, nem globálisan.

Bár a Borderlands 4 funkciókban gazdag, nem minden kerül be a megjelenéskor. A Gearbox korábban megerősítette, hogy a cross-save és a cross-progression nem lesz elérhető az első napon. Mindkét lehetőség fejlesztés alatt áll, és a jövőben tervezik a megjelenésüket, de a rajongók örömmel értesülhetnek arról, hogy a cross-play aktív lesz a megjelenéskor, így a különböző platformokon játszó játékosok együtt játszhatnak.

Borderlands 4

  • Megjelenés: 2025. szeptember 12.
  • ESRB: Értékelés folyamatban
  • Motor: Unreal Engine 5
  • Multiplayer: Online Co-Op, Online Multiplayer

Forrás

Shares: