A Borderlands 4 játékosai egy frusztráló problémával szembesülnek, amikor a térképen található World Bossokkal harcolnak, mivel az ellenségek teljesen eltűnnek, ha túl messzire távolodnak. A nagy nyitott világ felfedezése közben a játékosok World Bossokkal találkozhatnak, és bár prémium zsákmányra tehetnek szert, ha legyőzik őket, sokan egy bosszantó problémával küzdenek.

Bár a Borderlands 4 erős induláson van túl, nem mentes a saját problémáitól, különösen az új mechanikák és funkciók terén. Nemrégiben egy játékos egy Borderlands 4 hibát tapasztalt, amely eltüntette a képességpontjait és az aktív képességét. Mások felfedeztek olyan módszereket, amelyekkel meg lehet törni a játékot, például egy Végtelen Kár építést, amely képes elolvasztani a főellenségeket a Siren osztály, Vex segítségével. Sajnos a játékosok egy újabb problémával szembesültek, amely a világbossokkal való harcot kényes üggyé teszi.

A Borderlands 4 World Bossai nagyon könnyen eltűnnek. A Rift vagy World Bossok a Borderlands 4-ben egyszeri találkozások, amelyek nem megismételhetők, ellentétben Moxxi’s Big Encore történeti főellenségeivel. Általában a játékosok a nyitott világban találkozhatnak velük egy rift segítségével, amely aktiválás után egy kupolává alakul. A játékosok ezután bezárva harcolnak a főellenséggel, és ha elhagyják a kupola területét vagy meghalnak, a találkozó véget ér, és nincs lehetőség a megismétlésre. A játékosok kezdenek rájönni, hogy nagyon könnyű elhagyni a kupola határait, amit egy Reddit felhasználó, full-mind76 új klipje is alátámaszt.

Miután majdnem legyőzte a Callous Harbinger of Annihilating Death-t a Coastal Bonescape-ben, full-mind76 hátralép, hogy elkerülje egy bejövő támadást, de a játék úgy ítéli meg, hogy elhagyta a kupolás területet, ami teljesen eltünteti a főellenséget, éppen mielőtt legyőznék, és az leejtene néhány potenciális Legendary vagy értékes Borderlands 4 zsákmányt. A poszt nagy figyelmet kapott, mások is hasonló helyzetekről számoltak be, frusztrálva, hogy a Gearbox nem adott valamilyen figyelmeztetést vagy 5 másodperces visszaszámlálást, hogy lehetőséget adjon a játékosoknak a visszatérésre. Egy másik felhasználó azt javasolta, hogy a kupolát szilárddá kellene tenni, hasonlóan egy cage match-hez, ahol vagy nyersz, vagy meghalsz, mielőtt a találkozó véget ér.

A játékon kívül a Gearbox vezérigazgatója, Randy Pitchford számos vitában találta magát a franchise rajongói körében. A megjelenés előtt Pitchford azt sugallta, hogy az igazi rajongók megtalálják a módját, hogy megvásárolják a játékot, mielőtt a Borderlands 4 ára nyilvánosságra került. Legutóbb a PC-s játékosok továbbra is kritizálták a Borderlands 4 technikai és teljesítménybeli problémáit, amire Pitchford egy rajongónak azt válaszolta, hogy kódolja le a saját motorját, és hogy akik elégedetlenek, azok kérjenek visszatérítést a Steamen. Végső soron Pitchford elég hangosan hangoztatta, hogy a Borderlands 4 egy „prémium játék prémium játékosoknak”, és hogy a játék nem fog jól futni régebbi hardveren, bár néhányan jelezték, hogy megfelelnek a minimális követelményeknek, és mégis problémákba ütköznek.

Forrás

Shares: