A Call of Duty: Black Ops 7 fejlesztője, a Treyarch Studios reagált a játékosok kéréseire, és bejelentette, hogy jelentős változtatásokat hajtott végre a Dexterity Perk-en. Miután a rajongók a hónap elején kipróbálhatták a Call of Duty: Black Ops 7-et, az egyik legnagyobb kérés az volt, hogy a Treyarch Studios integrálja a Dexterity Perk bizonyos funkcióit a mozgásrendszer alapértelmezett beállításaiba. A stúdió most egy új fejlesztési frissítésben válaszolt a játékosoknak, és vázolta a terveit a játék november 14-i megjelenésére.

A Call of Duty: Black Ops 7 nyílt bétája október elején zajlott, lehetőséget adva a rajongóknak, hogy bepillantást nyerjenek abba, mit tartogat a sorozat a következő 12 hónapra, és értékes visszajelzéseket adjanak a Treyarch-nak a teljes megjelenés előtt. Míg a közösség nagy elismeréssel beszélt az idei Call of Duty-ról, volt néhány kérés, amelyet sokan nem vártak, hogy figyelembe vesznek, a legkiemelkedőbb ezek közül a skill-alapú matchmaking volt. Azonban a rajongók megdöbbenve értesültek arról, hogy a Treyarch megerősítette, hogy elhagyja az SBMM-et a Call of Duty: Black Ops 7-ben, és visszatér a hagyományos matchmaking rendszerhez, amelyet több mint 6 éve nem láthattunk.

A Black Ops 7 nyílt bétája óta a Treyarch számos más, a közönség által kért változtatást is megerősített, de úgy tűnik, még nem fejezte be. Egy új fejlesztési frissítésben a stúdió bejelentette, hogy jelentős változtatásokat hajtott végre a Dexterity Perk-en a játékosok visszajelzései alapján. Ez a Perk lehetővé tette a játékosok számára, hogy célra tartva csússzanak, ugorjanak és falra ugorjanak, de sokan úgy vélték, hogy ennek része kellene, hogy legyen az alapértelmezett mozgásrendszernek. A Treyarch világosan hallotta a visszajelzéseket, mivel a célra tartás képessége a fent említett mozgások közben alapértelmezetté válik. A Treyarch elmondta, hogy a rajongók továbbra is felszerelhetik a Dexterity-t a „maximális folyamatosság” érdekében, de már nem szükséges a célra tartáshoz minden helyzetben.

Ez csupán egy a sok változtatás közül, amelyet a Treyarch végrehajtott a Call of Duty: Black Ops 7 mozgásrendszerében a korábbi részekhez képest. Az idei Call of Duty cím a Tac Sprintet is elhagyja alapértelmezett funkcióként, amit a rajongók évek óta kértek. A Tac Sprint ezentúl Perk-ként lesz elérhető azok számára, akik még mindig szeretnék használni, de nem lesz része az alapértelmezett mozgásrendszernek. Ez a Treyarch által továbbfejlesztett omnimovement rendszer mellett érkezik, amelyet először a Black Ops 6-ban mutattak be. A játékosok most már nemcsak futni, ugrani, csúszni és falra ugrani tudnak bármilyen irányba, hanem a falra ugrás is lehetővé teszi a még gyorsabb és folyékonyabb játékmenetet.

A legújabb fejlesztési frissítésben számos egyéb változtatást is bejelentettek, beleértve a lépés zajának növelését, a csúszási sebesség és távolság csökkentését, valamint számos multiplayer perk egyesítését. A Treyarch azt is elmondta, hogy a Black Ops 7-ben a célzás segítésének erősségére, a forgási célzás segítésére és arra összpontosít, hogy a jobb analóg kar a cél irányába mozogjon a kontrollereken. További részletek a célzás segítésének módosításairól, térképekről, játékmódokról, fegyverekről, fejlődésről és egyebekről egy új blogbejegyzésben várhatóak a játék november 14-i megjelenése előtt.

Forrás

Shares: