Egy Battlefield 6 rajongó, aki művészi érzékkel bír, kritikát fogalmazott meg a négy térkép színkorrekciós technikáiról, amelyekhez a játékosok már hozzáférhettek, és arról, hogy ezek hogyan befolyásolhatják a játékosok élményeit a különböző környezetekben. A Battlefield franchise hosszú múltra tekint vissza a világ színárnyalatának módosításában, hogy az egyes játékok témáihoz illeszkedjen, és a Battlefield 6 sem kivétel.

A játékosok augusztusban két hétvégén keresztül élvezhették a Battlefield 6 nyílt bétáját, a játék tervezett megjelenése előtt, amely október 10-én várható. A négy, a játék kilenc térképéből ingyenesen elérhető pályán a játékosok már több mint 92 millió órát töltöttek el a játékban mindössze hat nap alatt, ami azt mutatja, hogy sokan izgatottan várják a Battlefield 6-ot.

A Battlefield 6 színfilterei befolyásolhatják a játékosok élvezetét

Miközben a játékosok általában dicsérik a Battlefield 6 rombolási rendszerét és a játékmódok sokféleségét, legalább egy játékos a játék vizuális színkorrekciójára összpontosított, mint olyan aspektusra, amelyen a fejlesztők még javíthatnának. A Vic’s Corner YouTube csatorna kritikát fogalmazott meg a nyílt bétában használt négy Battlefield 6 térképről, megállapítva, hogy a korábbi játékok kemény színkorrekciós technikái visszatértek. A YouTuber megjegyzései nem csupán negatívak, hiszen elismeri a fejlesztők érdemeit, akik filmhez hű élményt nyújtanak, például a két részből álló tónusozással, amely lehetővé teszi a sötét és világos részek eltérő színezését, de azt is jelzi, hogy a használatuk még mindig meglehetősen erőteljes a 2016-os Battlefield 1-hez képest.

A korábban játszott térképeket egyesével elemezve a játékos úgy véli, hogy a Liberation Peak nagymértékben felelős a színkorrekciós problémáért, megjegyezve, hogy a magas kontraszt miatt a térkép sötétebb részei "teljesen összenyomódnak", és a Battlefield 6 grafikai elemei vizuálisan összefolynak. A Siege of Cairo meleg tónusai és lila árnyékai érthetőek egy napfényes egyiptomi környezetben, de a színfilter eltávolítása élénkebbé teszi a katonákat, az eget és más elemeket, amelyek a Battlefield 1 esztétikájához illeszkednek, ami egy olyan panasz, amelyet az Iberian Offensive-ra is alkalmaz. A játékos értékeli az Empire State helyszínek szerinti színfilter-változatosságát, beleértve a narancssárga árnyalatot a lángoló járművek közelében, de úgy véli, hogy a szín telítettségének csökkentése még inkább kiemelhetné a pozitív tulajdonságait.

Bár a játékosok általában élvezték az eddigi játékélményt, még mindig van lehetőség a vizuális elemek módosítására a játék megjelenése előtt, ha elegen hangot adnak a véleményüknek. A fejlesztőcsapat már bejelentett néhány változtatást a Battlefield 6-ban a nyílt bétából származó visszajelzések alapján, beleértve a tap-fire jellemzők hozzáadását minden fegyverhez, a játékosok ugrásainak korlátozását, valamint a ejtőernyő fizikájának újrahangolását, ami azt mutatja, hogy a Battlefield Studio csapata nyitott arra, hogy figyelembe vegye a rajongók kívánságait a játékban.

Forrás

Shares: