A Battlefield 6 mögött álló egyik fejlesztő egy lehetséges javítást sejtet a játék Portal matchmaking rendszerében, amely a játékosok által kívánt térképeket célozza meg. A múlt héten debütáló lövöldözős játék máris 2025 egyik legnagyobb megjelenésének számít, hiszen számos játékos ugrott bele a kalandba. A Battlefield 6 a megjelenés napján hatalmas csúcsot ért el a Steam-en, több mint 740,000 játékossal, akik mind a Steam verziót játszották. Most pedig egy jelentős javítás érkezhet a matchmaking rendszerhez.
A Battlefield 6 multiplayer sorai széles választékot kínálnak a rajongóknak, lehetővé téve számukra, hogy barátokkal vagy más játékosokkal játszanak világszerte. A játék több különböző játékmódot kínál, ahol a játékosok próbára tehetik tudásukat online, a hagyományos Rush és Team Deathmatch módoktól kezdve az objektum alapú Breakthrough és Conquest módokig. A Battlefield 6 kilenc különböző térképet is tartalmaz, többek között Kairóban, New Yorkban és Tadzsikisztánban játszódó forgatókönyvekkel. Egy új frissítés lehetővé teheti a játékosok számára, hogy szelektívebbek legyenek a térképeik kiválasztásában.
Alexia Christofi, a DICE producere, egy nemrégiben tett nyilatkozatában egy új, a játékélményt javító funkciót sejtetett a Battlefield 6-ban. Christofi egy Twitter-es beszélgetésbe szólt bele, amely két Battlefield 6 YouTuber között zajlott, és megkérdezte, hogy a tartalomkészítők használnák-e a „várj, hogy megkapd, amit akarsz” kapcsolót a Battlefield 6-ban. Ez a lehetőség letiltaná azt a funkciót, amely a játékosokat különböző térképekre helyezi, ha a várakozási idejük hosszú, lehetővé téve számukra, hogy válasszanak a várakozás mellett, hogy konkrét Battlefield 6 térképeken játszhassanak. Christofi azt is megerősítette, hogy a funkciót a Battlefield 6 csapata „belsőleg megvitatta”.
A Battlefield 6-ba bevezetett kötelező várakozási funkció segíthetne enyhíteni a játékosok nehézségeit, akik konkrét beállításokra szeretnének sorba állni. A Battlefield 6 matchmaking rendszere általában megpróbálja a játékosokat a preferált térképeikre helyezni, de gyakran prioritást ad a hosszabb várakozási idővel rendelkező játékosoknak. A beszélgetés későbbi részében Christofi és David Sirland, a vezető producer is megerősítette, hogy a Battlefield 6 csapata dolgozik egy szerverböngésző bevezetésén, amely lehetővé tenné a játékosok számára, hogy konkrét térképeket vagy játékmódokat válasszanak.
A Battlefield 6 kiemelkedő sikere máris túllépett a korai elvárásokon. A játék kevesebb mint egy nap alatt elképesztő 100 millió dollárt keresett, és több mint 1,8 millió példányt adtak el a régóta várt megjelenés után. A játék népszerűsége olyan monumentális, hogy a Battlefield 6 problémákat okozott az EA alkalmazásában, Vince Zampella, a franchise vezetője pedig azt javasolta a rajongóknak, hogy inkább a Steam verziót vásárolják meg, mint az EA alkalmazást használják. A Battlefield 6 megjelenése könnyedén 2025 egyik legnagyobb kiadásaként fog bevonulni a történelembe.
Forrás






