David Sirland, a Dice vezető Battlefield producere, utalt arra, hogy a Battlefield 6-ban nagyobb térképek is elérhetők lesznek, mint amiket az open beta során láthattunk. Ez nagyszerű hír a Battlefield 6 rajongói számára, akik változatosabb élményre vágynak a népszerű első személyű lövöldözős játékban.

A Battlefield 6 hivatalos megjelenése 2025. október 10-én várható, de a rajongók már kipróbálhatták az EA lövöldözős játékát a legutóbbi open beta során, amely augusztus 9-10-én zajlott, és újra megtartják augusztus 14-17. között. Az első Battlefield 6 Open Beta hétvége hatalmas siker volt, az EA szerint ez volt a „legnagyobb valaha”. Bár hivatalos számokat nem osztottak meg, a Battlefield 6 csúcsidőszakában több mint 521,000 egyidejű játékos volt a Steamen.

Hamarosan Nagyobb Térképek a Battlefield 6-ban

Néhány játékos azonban észrevette, hogy az open beta során elérhető térképek viszonylag kicsik voltak. Amikor egy játékos ezt megemlítette, David Sirland válaszolt, hogy „a sebesség a térkép méretének tényezője”. Ezen kívül elmondta, hogy a Dice a beta során elérhető térképeket azért választotta ki, hogy a rajongóknak a Battlefield 6 „teljes gázos verzióját” nyújtsa. Azonban nagyobb térképek is léteznek, és ezek tempója „arányosan változik”. Sirland azt is megemlítette, hogy a játékosok „hamarosan” láthatják ezeket a térképeket.

Az open beta során négy térkép volt elérhető: Iberian Offensive, Liberation Peak, Siege of Cairo és Empire State, utóbbi csak a beta második hétvégéjén volt elérhető. Öt másik térkép is tervezett a megjelenésre: Operation Firestorm, Saints Quarter, New Sobek City, Mirak Valley és Manhattan Bridge. A Mirak Valley állítólag a Battlefield 6 legnagyobb térképe, így lehetséges, hogy Sirland az hivatalos megjelenésre utalt, amikor azt mondta, hogy nagyobb területek hamarosan elérhetők lesznek.

Bár az open beta hatalmas siker volt, nem minden működik tökéletesen a Battlefield 6-ban. Például a játékosok problémákkal küzdöttek az anti-cheat szoftverrel, és el kellett távolítaniuk a Valorantot, hogy játszani tudjanak. Ez azért történt, mert mindkét játék anti-cheat rendszerei kernel szintű hozzáférést igényelnek, és zavarják egymást. A fejlesztők emellett egy váratlanul gyors halálozási idő bugot is vizsgálnak a Battlefield 6-ban. Ezt a hibát több száz játékos jelentette, akik videókat osztottak meg arról, hogy karaktereik azonnal kiütődnek anélkül, hogy jelet kaptak volna arról, hogy megütötték őket vagy sebzést szenvedtek el, néhány másodperccel azután, hogy a játékban lőttek rájuk. Remélhetőleg ezeket a problémákat orvosolják, mire a Battlefield 6 véglegesen megjelenik, és a játékosok zökkenőmentes élményben részesülnek, mind a kis, mind a nagy térképeken októberben.

Forrás

Shares: