A Final Fantasy 7 Remake új nehézségi beállításokat kap, amelyek lehetővé tehetik a játékosok számára, hogy könnyedén végigpörögjenek a játékon. Ahogy azt sokan várták, a klasszikus RPG átdolgozott, három részes verziója hatalmas siker lett a Square Enix számára, és most a cég arra törekszik, hogy még szélesebb közönséget vonzzon be, friss funkciókkal bővítve a játékot. A Final Fantasy 7 Remake néhány újítása lehetővé teszi, hogy még a tapasztalatlan játékosok is könnyedén végigmenjenek a játékon.

Az eredeti Final Fantasy 7 a videojáték-történelem egyik legnagyobb tiszteletnek örvendő címe, és a reimagined verzió első két része is figyelemre méltó magasságokat ért el. Az első rész sikerét követően a Final Fantasy 7 Rebirth 2024 egyik legjobban eladott játékává vált, megelőzve olyan címeket, mint a Marvel’s Spider-Man 2 és a Tekken 8. Miközben a rajongók várják a trilógia harmadik és utolsó részét, a Square Enix új konzolokra is kiterjeszti a sorozatot, és egy meglepő új játékmódot is bevezet.

A Final Fantasy 7 Remake új Streamlined Progression funkciója szeptember 12-én került bejelentésre, amely a Switch 2, Xbox Series X/S és Xbox PC verziókhoz érkezik. Ez az opcionális beállítás lehetővé teszi, hogy a játékosok soha ne szenvedjenek el sebzést, MP, Limit mérő és ATB mérő mindig tele legyen, valamint támadásaik mindig 9999 sebzést okozzanak. A bejelentés szerint nem minden beállítás vonatkozik minden helyzetre, ami valószínűleg a történeti eseményekre utal. Ennek ellenére a maximális egészség és a maximális sebzés mindig garantált, így még a Final Fantasy franchise-ban teljesen új játékosok is könnyedén átgázolhatnak az ellenfeleken, hogy gyorsan végigmenjenek a játékon. Ez a bejelentés egy időben történt, amikor a stúdió megerősítette, hogy a teljes Final Fantasy 7 Remake trilógia Xboxra és Switch 2-re is megérkezik, így minden játékos kihasználhatja ezt a lehetőséget.

Naoki Hamaguchi, a Final Fantasy 7 Remake rendezője elmondta, hogy a Streamlined Progression célja, hogy a játékosok a történetre összpontosíthassanak, függetlenül a videojátékos készségeiktől vagy tapasztalataiktól. Hamaguchi kifejtette, hogy egyesek „szeretnék, ha a harcokat és a felfedezést lazábban élvezhetnék”, így a nehézségi akadályok eltávolítása ezeket a játékelemeket hozzáférhetőbbé teszi számukra. Míg a Final Fantasy 7 Remake továbbra is az egyik legnehezebb RPG a 100%-os teljesítés szempontjából a rengeteg gyűjthető tárgy miatt, az új funkció segíthet szélesebb közönségnek befejezni a fő történetet.

A bejelentés a Final Fantasy 7 Remake Intergrade-ra összpontosít, de úgy tűnik, hogy a Streamlined Progression a Rebirth-re és a harmadik részre is elérhető lesz. A jövőre nézve a Square Enix már egy belső megjelenési dátumot tervez a Final Fantasy Remake Part 3 számára, így hamarosan érkezhetnek hírek a trilógia utolsó részéről.

Forrás

Shares: