Intergalactic: The Heretic Prophet tárgyalásakor Neil Druckmann, a Naughty Dog elnöke és a játék társdirektora elárulta, hogy a közelgő sci-fi játék "talán a legdrágább" produkció lehet a stúdió történetében. A Naughty Dog eddigi pályafutása során számos nagy költségvetésű AAA játékot adott ki, többek között a The Last of Us Part 2-t és az Uncharted 4: A Thief’s End-et.

A Game Awards-on, 2024 decemberében, a Naughty Dog bemutatta az Intergalactic: The Heretic Prophet-ot, ami egyben azt is jelentette, hogy a díjnyertes stúdió több mint egy évtized után új, eredeti IP-vel állt elő. A bemutató trailerben Jordan A. Mun, a főszereplő, és a játék jellegzetes ’80-as évekbeli hangulata is látható volt. Druckmann már a kezdetektől szuperlatívuszokban beszél a játékról, a narratívát "a legvadabbnak" és "a legkreatívabbnak" nevezve, amit a csapat valaha kitalált. Legutóbb még több izgalmas jelzőt is hozzáfűzött, fokozva ezzel a várakozó rajongók lelkesedését.

Druckmann a Variety-nek adott interjújában biztató frissítést osztott meg az Intergalactic: The Heretic Prophet-ról, elmondva, hogy ő és csapata "a sűrűjében vannak". Kiderült, hogy a játék legalább egy része már játszható állapotban van, mondván: "Készítjük, játszunk vele." Ismételten hangsúlyozta, hogy az Intergalactic a Naughty Dog eddigi legambiciózusabb vállalkozása, és hogy "a legkiterjedtebb" is lehet, sőt, a fejlesztés végére "a legdrágább" címévé válhat az amerikai stúdió történetében.

Druckmann egy újabb izgalmas kijelentést tett a fejlesztés alatt álló projektről, mondván, hogy amit a rajongók eddig láttak, "még csak a felszínt karcolja" a játék lényegéből. A veterán elmondta, hogy izgatottan várja, hogy többet megosszon a címről, de gyorsan eloszlatta a reményeket, hogy hamarosan új trailer érkezik az Intergalactic: The Heretic Prophet-hoz. Pontosabban azt javasolta, hogy több időre van szükség a bemutató koordinálásához, és "hülyeség" lenne elköteleződni egy ilyen közeljövőbeli esemény mellett.

Jelenleg a The Last of Us Part 2 a Naughty Dog legdrágább címének számít, amely több mint 220 millió dollárba került a körülbelül hat éves fejlesztési időszak alatt. Bár ez magas léc, a növekvő AAA játékfejlesztési költségek, valamint az Intergalactic: The Heretic Prophet csillagászati szereplőgárdája és licencelt zenéi miatt ez a megdöbbentő költségvetés elérhető közelségbe kerülhet. Azonban, hogy pontosan mennyit költ a PlayStation első számú stúdiója ezúttal, valószínűleg titokban marad, mivel a cégek általában nem osztják meg az ilyen információkat a nyilvánossággal.

Forrás

Shares: