Az ARC Raiders fejlesztője, az Embark Studios jelentős frissítést adott ki harmadik személyű extraction shooter játékához, amelyben nerfelték a népszerű Venatort, megemelték a Deadline akna árát és készítési költségét, és még sok más változást is bevezettek. Az ARC Raiders 1.3.0 frissítése most letölthető PlayStation 5, Xbox Series X/S és PC platformokra, számos hibajavítással, fejlesztéssel és egy különleges, kacsa-témájú meglepetéssel egy játékos számára.

Bár a legújabb frissítés nem tartalmaz új tartalmat, az Embark a múlt héten kiadta az 1.2.0 verziót, amely bemutatta a Stella Montis-t, egy intenzív, zárt térképet, amely nem ajánlott azoknak, akik könnyű raidre vágynak. Az új térképhez egy vadonatúj ARC ellenség, a Shredder is társult, amely kizárólag Stella Montis-on található, és minden irányba 4 lövésből álló shrapnel-t lő, így az egyik legfélelmetesebb ellenséggé vált eddig. Ha a Queen nem lett volna elég nagy, a múlt heti frissítés bemutatta a Matriarch-ot is, amely csak egy adott Térkép Állapot alatt található. De hidd el, tudni fogod, amikor rátalálsz.

A héten kiadott frissítés kevesebb új tartalmat hozott, de rengeteg egyensúlyi módosítást és hibajavítást tartalmaz. Az ARC Raiders egyik legfeljebb túlteljesítő fegyvere, a Venator, jelentős nerfet kapott a mai frissítésben, mivel az Embark szerint "túl jól teljesített". A stúdió elmondta, hogy a fegyver képes volt legyőzni a teljes csapatokat közeli fegyverekkel, ezért úgy döntöttek, hogy újrahangolják a frissítésekből származó tűzsebességet, hogy "lassítsák a tempót, miközben a sebzés és a pontosság megmarad". A konkrétumok iránt érdeklődőknek: a Venator tűzsebessége a frissítésekből származóan 22/44/60%-ról 13/26/40%-ra csökkent, és a súlya 2-ről 5-re nőtt.

Sajnos ez nem az egyetlen nerf, amely a legújabb frissítésben szerepel. Ahogy az ARC Raiders folyamatosan nagy sikert arat, átlagosan napi 400,000 egyidejű felhasználóval a Steamen, nem meglepő, hogy a játékosok felfedezték a legegyszerűbb módokat az ARC ellenségek legyőzésére. Az egyik ilyen módszer a Deadline, egy új robbanó akna, amely egyetlen találattal 1000 sebzést okoz. A játékosok könnyedén legyőzték a Bastionokat, Bombardiereket és másokat, így az Embark nehezebbé teszi az akna megszerzését az 1.3-as frissítésben. A patch jegyzetek szerint az akna vásárlási értéke 8,100-ról 15,000 Érmére nőtt, mostantól 3 Robbanó Anyag és 2 ARC Áramkör szükséges a készítéséhez, és a kereskedő készletét 3-ról 1-re csökkentették.

A legújabb ARC Raiders frissítés számos egyéb hibajavítást és egyensúlyi módosítást is tartalmaz, beleértve a Launcher Lőszer, Robbanó Sebzés és Áramforrás változásait. Az Embark azonban egy rejtett meglepetést is beépített egy rajongónak, aki kérte, hogy a stúdió engedje meg neki, hogy bemutassa lenyűgöző kacsa gyűjteményét. A múlt héten egy felhasználó a Redditen fejezte ki csalódottságát, hogy nem tudta megjeleníteni a 600 Gumiduckját a Raider Den-jében. Bár még nem erősítették meg, hogy ez most lehetséges-e (én ellenőrizném, de vicces módon nincs 600 Gumiduckom), a patch jegyzetekhez csatolt kép egy Raidet mutat, aki kacsák között áll a Den-jében, ami arra utal, hogy az Embark talán megemelte a limitet.

ARC Raiders 1.3.0 Frissítési Jegyzetek – November 20

Egyensúlyi Változások

Tárgyak:

Deadline

  • Vásárlási érték: 8,100-ról 15,000 Érmére
  • Eladási érték: 3,000-ról 5,000 Érmére
  • Készítés:
    • Régi: 2 Robbanó Anyag + 1 Szintetizált Üzemanyag
    • Új: 3 Robbanó Anyag + 2 ARC Áramkör
  • Deadline kereskedő készlet: 3-ról 1-re

Áramforrás

  • Eladási érték: 640-ről 270 Érmére

Launcher lőszer

  • Vásárlási érték:
    • Régi: 10 launcher lőszer 6,000 Érméért
    • Új: 6 launcher lőszer 4,500 Érméért
  • Eladási érték: 200-ról 250 Érmére
  • Készítés:
    • Régi: 6 launcher lőszer 4 Fém Alkatrész + 1 Robbanó Anyag
    • Új: 6 launcher lőszer 1 ARC Mozgásmag + 2 Durva Robbanó Anyag
  • A launcher lőszer készítése elérhető a Műhelyben, nem szükséges hozzá tervrajz.

Venator

  • Fejlesztői megjegyzés: A teljesen fejlesztett Venator az utóbbi időben túl jól teljesített, képes volt legyőzni a teljes csapatokat közeli fegyverekkel. Újrahangoljuk a frissítésekből származó tűzsebességet, hogy lassítsuk a tempót, miközben a sebzés és a pontosság megmarad. Ez arra ösztönzi a játékosokat, hogy egy kicsit több időt szánjanak a lövésekre, ahelyett, hogy az első szegény lélekre leadnák a teljes tárat. A közösség jogosan rámutatott, hogy a Venator súlya nem volt összhangban a többi pisztoly súlyával, így ezt is korrigáltuk.
  • Csökkentett tűzsebesség a frissítésekből: 22/44/60%-ról 13/26/40%-ra.
  • Növelt súly: 2-ről 5-re.

Robbanó Sebzés

  • Fejlesztői megjegyzés: Észrevettük, hogy a robbanószerek több részt is megsebeztek egyszerre, mint ahogy azt terveztük, lehetővé téve olyan fegyverek, mint a Hullcracker, hogy túl gyorsan megöljenek nagyobb drónokat. Kiigazítottuk a robbanó sebzést, hogy következetesebb legyen, és újra egyensúlyba hoztuk a Hullcracker sebzését ennek figyelembevételével. Ez megköveteli, hogy a Hullcracker lövésekhez egy kicsit több precizitás szükséges, miközben még mindig jó sebzést okoznak a célzott helyen.
  • A robbanó sebzés újra egyensúlyozva az ARC ellen, hogy következetesebb élményt nyújtson.
  • A kisebb ellenségek, pl. Turret-ek robbanásai nagyrészt érintetlenek maradnak.
  • A nagyobb méretű ellenségek, pl. Bastion, általában kevesebb sebzést fognak kapni.

Tartalom és Hibajavítások

ARC

  • Javítottunk egy hibát, ahol az ARC megerősítéseket hívhatott le a térképen kívül.
  • Shredder
    • A Shredder mostantól megbízhatóbban észleli és mozog a Csali Gránátok felé.
    • A Shredder mozgását és kezelését frissítettük: enyhén csökkentettük a fordulási sebességet, javítottuk a fékezést, merevebb felfüggesztést és következetesebb reakciókat az ütközésekre a stabilabb viselkedés érdekében a harcban.
    • Fejlesztettük a Shredder navigációját, hogy megakadályozzuk, hogy sarkoknál beragadjon, amikor a játékos felé mozog.

Hangkép

  • Csökkentettük a robbanások tinnitus és agyrázkódás hatásainak hangerőcsökkentését a tisztább hangzás érdekében.

Térképek

  • A barricádok már nem helyezhetők el a karaktered átfedésében, megakadályozva a falakon való átlépést és a zárt szobákhoz való hozzáférést.
  • Gát Csata
    • Javítottunk egy problémát, ahol a játékosok beragadhattak a Gát Vezérlőtorony liftaknájába.
  • Űrkikötő
    • Ütközést adtunk a lépcsőház falaihoz és mennyezetéhez a Rejtett Bunkerben az Űrkikötőn.
    • Javítottunk egy problémát, ahol a játékosok beléphettek a falba a Kilövőtorony rámpáján az Űrkikötőn, megakadályozva a tisztességtelen embereket.
    • Javítottunk egy problémát, ahol a játékosok kulcs nélkül is hozzáférhettek a Vezérlőtorony zárt szobájához.
  • Kék Kapu
    • Javítottuk a Kék Kapu korlátjait, amelyek tévesen blokkolták a golyókat; a lövések most már a várakozásoknak megfelelően áthaladnak.
  • Stella Montis
    • Javítottunk egy ütközési problémát a Stella Montis-on a Vonatállomás közelében, ami miatt a játékosok a terepen keresztül estek át.
    • Javítottunk egy helyet a Stella Montis Vonatállomáson, ahol a játékosok beragadhattak.
    • Eltávolítottunk két játékos spawn-t a Stella Montis-on, amelyek túl közel voltak az ARC spawn területekhez.
    • Javítottunk a láthatósági ütközés hiányosságán a Stella Montis Üzleti Központ területén, ami lehetővé tette, hogy a lövések áthaladjanak.

Vegyes

  • Javítottunk egy összeomlást, amikor a Raider Voice (proximity chat) használatakor PC-n, ahol nincs AVX2 támogatás.
  • Javítottunk egy összeomlást, amely akkor fordulhatott elő, amikor a játékosok megadták magukat egy session újracsatlakozása után.
  • Javítottunk egy problémát, ahol a Shredder-ből való alkatrészek begyűjtése láthatatlan ütközéseket hagyhatott hátra.
  • Javítottunk egy problémát, ahol a Trials heti rollover elavult rangot mutathatott; az ünneplés most már a helyes aktuális rangot tükrözi, és a felhasználói felület pontos marad a lehűlési időszak alatt.
  • Frissítettük az ajánlott AMD grafikus meghajtót a 25.11.1 verzióra, hogy csökkentsük a közelmúltbeli összeomlási problémákat az AMD GPU-kkal.
  • A Raider Den-ed most már kacsás lett.

Mozgás

  • Fejlesztettük az ellenség talajérzékelését, hogy jobban kezelje a meredek felületeket, csökkentve a szeszélyes mozgást a dőlt terepen való áthaladáskor.

Fegyverek

  • Aphelion
    • Javítottunk egy problémát, ahol az Aphelion nyomjelzői túl fényesek lehettek távolságban, csökkentve a láthatóságot a célpont számára.
    • Növeltük az Aphelion tervrajzainak esését.
  • Stitcher
    • Korrigáltuk a Stitcher játékos irányítási statisztikáit, amelyek helytelenül mutatták a töltési idő skálázását a fejlesztési szintek között.

Forrás

Shares: