Az Apex Legends legújabb frissítése a 26. szezonban a játékmenet élményének javítására összpontosít, többek között a Peacekeeper nerfelésével és a Sentinel visszahozatalával. Bár nem ez a legnagyobb frissítés, a Respawn folyamatosan dolgozik a Legendák és fegyverek teljesítményének finomhangolásán.

A 26. szezon már eddig is jelentős változásokat hozott a metában. Például a Respawn szeptemberben kiadta a középszezonos frissítést, amely nerfelte Ash és Caustic karaktereit, miközben Seer és Mad Maggie képességeit átdolgozta. Ezen kívül több fegyver, köztük a Wingman és az RE-45 Burst is módosításokon esett át. Most, hogy a szezon második felvonása zajlik, a Respawn újabb frissítést adott ki a játékhoz. Az október 7-i patch jegyzetei szerint a Peacekeeper nerfelésre került, hogy jobban illeszkedjen a többi shotgunhoz. A tűzgyorsaság csökkentésre került, és a tár mérete hatról öt lőszerre csökkent. A fejlesztők célja az volt, hogy „megőrizzék a fegyver nyers erejét a sebzés terén, miközben megzavarják, hogy milyen gyorsan tudja azt a sebzést kiosztani.” A legújabb frissítésben a Sentinel is visszatért az Apex Legends világába. A sniper korábban hosszú időre eltávolításra került a játékból, mivel egy hiba megakadályozta a megfelelő működését.

A legújabb októberi frissítés további egyensúlyi változásokat is hozott, beleértve Alter újabb nerfjét. Fontos megjegyezni, hogy a játékosok mostantól csak egy Void Nexus-t tarthatnak a pályán egyszerre. Ezen kívül a legyőzött csapattagok már nem használhatják a Void Nexus-t, hogy elkerüljék az ellenfél befejezését. A Respawn azonban megjegyezte, hogy a csapattagok továbbra is megidézhetik a legyőzött szövetségeseket a portálon keresztül. A nemrégiben átdolgozott Seer is változásokon ment keresztül: a játékosok már nem tudnak ADS hoverelni az Exhibit alatt, és egy „rövid teljes testet átfogó” szkennelés került hozzáadásra a Lasting Beats fejlesztéshez, amikor egy ellenség elhagyja az Ultimát.

Több más változtatás is történt az Apex Legends játékmenetének javítása érdekében. A Respawn megjegyezte, hogy a szerverek stabilabbak lesznek, csökkentve a lassú mozgás előfordulását. A fejlesztők azonban hangsúlyozták, hogy ezen a területen továbbra is dolgoznak. Ezen kívül néhány hibajavítást is végeztek a Tridentnél, és Mad Maggie mostantól a megfelelő sebességgel sprintelhet shotgun használata közben.

Érdekes lesz látni, hogy ezek a változások hogyan befolyásolják a battle royale-t a 26. szezonban. Néhány játékos úgy érezte, hogy a Peacekeeper túl erős lett, miután kikerült a Care Package-ből, így jó látni, hogy a fejlesztők foglalkoznak a játékosok aggályaival. Az idő majd megmutatja, hogy ez jelentős hatással lesz-e a fegyverek metájára.

Apex Legends Október 7-i Frissítés – Patch Jegyzetek
Üdv, legendák! Éppen most hajtottunk végre néhány gyors változtatást a játékban!

Peacekeeper:

  • A lövések közötti újratöltési idő megnövelve
  • A tár mérete 5-re csökkent (korábban 6 volt)
  • Fejlesztői megjegyzés: A PK jelentősen túlteljesít a többi shotgunhoz és CQC fegyverhez képest. Végső soron meg akarjuk őrizni a nyers erejét a sebzés terén, miközben megzavarjuk, hogy milyen gyorsan tudja azt a sebzést kiosztani.

Alter:

  • Nem használható Void Nexus, ha legyőztek (de a legyőzött csapattársakat még mindig meg lehet idézni)
  • Csak 1 Void Nexus engedélyezett a világban (korábban 2 volt)

Seer:

  • Az Exhibit már nem biztosít ADS hoverelést
  • Rövid teljes testet átfogó szkennelés került hozzáadásra a Lasting Beats-hez, amikor egy ellenség elhagyja az ult területét
  • A Sentinel visszatért, és most már a megfelelően működik.
  • Szerver teljesítményjavításokat hajtottunk végre, amelyek csökkenthetik a lassú mozgás előfordulását (további munka folyamatban).
  • A Trident fék bemeneti billentyűzete visszaállt a korábbi beállításra (a vizuális UI jelző megmarad; ezt a jövőbeli frissítésben javítjuk).
  • Hibajavítást végeztünk a játékos nézőpontjával, amikor belép a Tridentbe.
  • Mad Maggie mostantól a tervezett sebességgel sprintelhet shotgun használata közben.

Forrás

Shares: