A Konami kiadott egy kisebb frissítést legújabb nagy megjelenéséhez, a Metal Gear Solid Delta: Snake Eaterhez, amely javít néhány nyelvi és hangvonalbeli problémát. A 2004-es Hideo Kojima klasszikus teljesen újraalkotott verziója, a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater lenyűgözte a régóta fennálló lopakodós franchise rajongóit, annak ellenére, hogy az eredeti játék megalkotója nem vett részt a projektben. A Metal Gear Solid első részének előzménye, a Delta tökéletes belépési pontot kínál az új rajongók számára, hogy elmerüljenek Kojima jellegzetes, őrült univerzumban.
A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater augusztus végén jelent meg, és bár egy jól kidolgozott Unreal Engine 5 remake-ről van szó, a megjelenés után is szükség volt néhány finomításra. Az előző frissítés, az 1.1.3, egy fordított kamera opciót adott hozzá, javította a játék 64 rejtett GA-KO gyűjtögethetőjének összegyűjtéséért járó jutalom problémáját, és orvosolta a bosszantó játékbaleseteket. A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater frissítései eddig viszonylag kicsik voltak, és ez az új frissítés is ezt a trendet követi. A Konami közzétette a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 1.1.4-es frissítésének javítási jegyzékét, amely mostantól elérhető az Xbox, PlayStation és Steam verziókhoz. A frissítés fő célpontja a hibás hangvonalak javítása, mivel orvosolja azt a problémát, hogy Naked Snake hangvonalai angolul szólaltak meg, függetlenül a beállított nyelvtől. Egy másik hangprobléma miatt Snake bizonyos vágóképekben angol és japán között váltakozott. A Metal Gear Solid 3 a videojáték-történelem legikonikusabb mondatait tartalmazza, így fontos, hogy ezek ne sérüljenek nyelvi hibák miatt a remake-ben, különösen az újonnan érkezők számára.
De nem csak ennyit hoz az 1.1.4-es frissítés. Egy másik probléma, amely a vágóképeket érintette, ahol állatok vagy akár karakterek teljesen eltűntek, szintén javítva lett. Nem tudni, hogy csak háttérkarakterek, mint Volgin emberei tűntek-e el, vagy fontos karakterek, mint Ocelot, Eva vagy maga Snake, de jó, hogy a probléma megoldódott. A Metal Gear Solid Delta: Snake Eater korai főellenség harcában, ahol Snake szembenéz The Pain-nel, szintén egy jelentős problémát orvosoltak a frissítés során. A hiba megakadályozta, hogy a játékosok fel tudjanak mászni a vízzel teli főellenség arénájában lévő két sziklára, ami kulcsfontosságú volt, mivel a úszás és a szilárd talaj közötti váltás fontos stratégia a harc során.
A jövőbeli frissítések mellett a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 12 fős Fox Hunt multiplayer módja is érkezik. A Survival Capture és a Survival Intrude a két elérhető játékmód, mindkettő feszültséggel teli, lopakodós összecsapásokat kínál a versengő játékosok között. A Fox Hunt ingyenesen érkezik október 30-án.
– Javította a problémát, ahol Snake hangvonalai néha angolul szóltak, függetlenül a kiválasztott nyelvi beállításoktól.
– Javította a problémát, ahol bizonyos vágóképek során karakterek és állatok néha eltűntek.
– Javította a problémát, ahol Snake japán és angol hangvonalai váltakoztak bizonyos vágóképekben.
– Javította a problémát, ahol a játékosok nem tudtak felmászni a sziklákra a The Pain elleni harc során.
– Kisebb hibajavítások és finomítások.
Megjelenés: 2025. augusztus 28.
ESRB: Érett 17+ // Vér, Szexuális témák, Erőszak
Forrás






