Az Electronic Arts bejelentette, hogy a Skate korai hozzáférésű verziója szeptember 16-án debütál minden platformon. A 2020-ban bejelentett Skate egy ingyenesen játszható folytatása a régóta inaktív gördeszkás franchise-nak, amelynek utolsó főbb része több mint 15 éve jelent meg. A játék teljes rebootként készül, és a fejlesztését az EA által létrehozott Full Circle stúdió irányítja.

Bár a játék jelenleg nem elérhető a nagyközönség számára, a rajongók már betekintést nyerhettek a játék kínálatába a trailerek, szivárgások és a Skate bétatesztelői által megosztott pre-alpha játékmenet felvételek révén. Ahogy a megjelenés közeledik, egyre több részlet kerül napvilágra a játékról, beleértve a Skate tartalommodelljét, testreszabási lehetőségeit és a több mint 100 dal listáját, amelyek a megjelenéskor elérhetők lesznek. Most már közel a várva várt játék megjelenése, mivel az EA végre megerősítette, mikor számíthatnak a rajongók a játékra.

Skate Korai Hozzáférés Megjelenési Dátuma

Az Electronic Arts és a Full Circle korábban már utaltak a játék megjelenési időszakára, jelezve, hogy a Skate 2025 nyarán fog megjelenni, de soha nem adtak meg pontos dátumot. Most egy új hivatalos trailer megerősíti, hogy a Skate korai hozzáférésű verziója szeptember 16-án debütál az Xbox Series X/S, Xbox One, PS4, PS5 és PC platformokon a Steam, Epic Games Store és az EA alkalmazás révén.

A megjelenéskor a Skate ingyenesen játszható lesz, és támogatja a cross-platform kompatibilitást, lehetővé téve a játékosok számára, hogy barátaikkal különböző rendszereken is kapcsolatba lépjenek. Ezen kívül a játék cross-progression funkciót is kínál, amely lehetővé teszi, hogy ugyanazt a fiókot több platformról is elérhessük. A Skate szezonális tartalommodellt követ, amely háromhavonta új tartalmakat, időkorlátos eseményeket és exkluzív kozmetikai elemeket kínál, ami a live-service játékokban elterjedt gyakorlat.

A Skate-t egy „folyamatosan fejlődő online gördeszkás homokozóként” írják le, amely San Vansterdam városában játszódik, egy hatalmas, multiplayer nyitott világú játszóteret biztosítva a gördeszkások számára. A fizikai modellezést a Frostbite Engine végzi, és a legendás „Flick-it” rendszer is visszatér. A klasszikus trükkök mellett új mozdulatok is megjelennek, mint például wallies, slappies és firecrackers, hogy feldobják a játékmenetet és új kihívásokat kínáljanak a veteránok számára.

A Skate iránti várakozás az egekben van, hiszen a régóta hűséges rajongók több mint 15 éve várnak a negyedik részre. Az, hogy több mint egymillió ember regisztrált a Skate zárt bétatesztjeire, megdöntve az EA belső rekordjait, bőven elegendő bizonyíték arra, hogy a játéknak van egy elkötelezett közönsége, amely izgatottan várja a franchise méltó főbb részét. Most már csak annyira van szükség, hogy az EA jól landoljon.

Forrás

Shares: