A Hollow Knight: Silksong főellensége, Seth, valójában egy olyan rajongó alkotása, aki sajnos elhunyt, mielőtt a régóta várt folytatás megjelenhetett volna. Az elképesztően sikeres indie játék, a Hollow Knight 2017-ben debütált, és bár 2019-ben bejelentették, hogy dolgoznak a folytatáson, hat hosszú évet kellett várni, míg a Hollow Knight: Silksong végre megjelent.
Amikor a Silksong végre megjelent 2025. szeptember 4-én, rekordnap volt. Néhány órával a játék letöltésének elérhetősége után a játékosok technikai problémákról számoltak be a Steam, Xbox, PlayStation és Nintendo Switch online boltjaiban. A Silksong hatalmas játékosszámmal debütált, és még a korábbi rész, a Hollow Knight is új, minden idők legmagasabb játékosszámát érte el a Steamen. Azonban nem minden ment simán, sokan nehézségekbe ütköztek, különösen a játék kemény mini-bosszainál.
Egy Hollow Knight: Silksong főellenség különös eredete miatt tűnik ki a játékosok számára. Seth, a Shrine Guardian, valójában 2019-ben készült el a rajongó, Seth Goldman, aki big_boi878 néven volt ismert a Redditen. Ewing-szarkómával diagnosztizálták, és az volt a vágya, hogy találkozhasson a Hollow Knight fejlesztőivel, a Team Cherry-vel, akik megígérték, hogy tervezhet egy karaktert a közelgő játékhoz. A rajongó egy rajzot készített, és találóan a karaktert is Sethnek nevezte el. Bár megígérték neki, hogy kap egy kódot, amivel az első napon játszhat a Silksonggal, Seth a karakter megalkotása után nem sokkal elhunyt, és a játék végén külön említést kapott.
A Hollow Knight: Silksongban Seth a Grand Gate titkos területén található. Hangyára hasonlít, egy tűt használ fegyverként, és egy kör alakú pajzsot is hordoz, amelyet a harc során Hornet felé pörget. Miután legyőztük, Seth a Silksong Shellwood területén található.
Bár a játék színes és játékos esztétikával bír, sok játékos úgy találja, hogy a Hollow Knight: Silksong még nehezebb, mint az első rész. Nemcsak hogy néhány rajongói panaszt nem orvosoltak a folytatásban, de a változtatások együttesen még nehezebbé tették a játékot. A főellenségek legyőzése hosszabb és kihívásokkal teli, amit nem könnyít meg, hogy az ellenségek erősebben ütnek, és a gyógyulási mechanika is megváltozott. Néhány játékos még Hornet platformozásával is nehezebbnek találja a dolgokat.
Szerencsére azok számára, akik nehezen boldogulnak, nem kellett sokáig várni, hogy a játékosok elkezdjenek modokat készíteni a Hollow Knight: Silksonghoz, hogy könnyebbé tegyék a játékot. Az egyik mód lehetővé teszi, hogy Hornet a jelenlegi képernyőn éledjen újjá, nem pedig egy padon, míg egy másik csökkenti az ellenségek által okozott sebzést. Ezzel szemben van egy mód, amely növeli Hornet sebzését. Míg egyesek úgy érzik, hogy a modok elrontják a Team Cherry által megálmodott Hollow Knight élményt, mások csak egy kicsit kevesebb frusztrációval szeretnék átélni a játékot. Természetesen vannak olyan modok is, amelyek a nehézséget növelik azok számára, akik ezt kedvelik.
Forrás






