Koshi Nakanishi megerősítette, hogy a Resident Evil Requiem harmadik személy nézetet fog tartalmazni, mivel az általa rendezett előző játék túl ijesztő volt sok játékos számára. Mielőtt visszatért volna a Resident Evil Requiem-hez, az utolsó játéka, amelyet rendezett, a RE7 volt, amelyet széles körben a sorozat egyik legijesztőbb részének tartanak.

A Resident Evil Requiem bejelentése óta a rajongók izgatottan várják, hogy mennyire lesz félelmetes a játék. E várakozás nagy része Nakanishi visszatéréséből fakad, mivel a rajongók már ismerik az extrém horror iránti ízlését. Most a legendás játékfejlesztő egy megjegyzése egy játékmeneti funkcióról arra utal, hogy talán választ ad a kérdésre.

A Resident Evil Requiem harmadik személy nézete a félelmetes pillanatok enyhítésére szolgál. A GamesRadar+-nak adott interjújában Koshi Nakanishi elmondta, hogy az előző játéka, a Resident Evil 7 talán túl ijesztő volt, ezért döntöttek úgy, hogy a következő részhez harmadik személy nézetet adnak. A Resident Evil Requiem harmadik személyes perspektívája a horror elemek egyensúlyozására hivatott, így elérhetőbbé téve a játékot azok számára, akik nehezen birkóznak meg az intenzív első személyű pillanatokkal. Ez jó hír lehet a hardcore rajongók számára, mivel Nakanishi megjegyzése arra utal, hogy a játék talán ugyanolyan félelmetes lesz, mint a hetedik rész, legalábbis az első személyű nézetben.

A harmadik személy nézet egyik módja, hogy enyhíti a félelmetes pillanatokat, az, hogy lelassítja a követő ellenségeket. A Game Informer-nek adott interjújában Nakanishi elmagyarázta, hogy lesznek olyan esetek a harmadik személy nézetben, amikor a főszereplő megbotlik, elesik vagy reagál az ellenség gúnyolódásaira, ami lelassíthatja őt. Ezekben a pillanatokban a követő ellenség titokban megáll, így a játékosnak rövid idő áll rendelkezésére, hogy felépüljön és biztonságban érezze magát.

Ugyanebben az interjúban Koshi Nakanishi a játék félelmetes intenzitásáról is beszélt. A japán rendező elmondta, hogy a Resident Evil 9 nem a franchise legijesztőbb része lesz. „Nem célom, hogy ez legyen a legijesztőbb Resident Evil valaha,” magyarázta. Ugyanakkor megerősítette, hogy a játék még mindig nagyon félelmetes lesz. Ezt alátámasztva a játék producere, Masato Kumazawa hozzátette, hogy a Capcom célja egy narratív középpontú élmény nyújtása, amely az intenzív félelmet rejtélyekkel, rejtvénymegoldással és akcióval ötvözi.

A Resident Evil Requiem iránt érdeklődő rajongóknak érdemes bejegyezniük a naptárukba 2026. február 27-ét, amikor a játék globálisan megjelenik. A japán rajongóknak lehetőségük nyílik arra is, hogy előzetest próbáljanak ki a játékból a közelgő Tokyo Game Show-n szeptemberben, amely ígéretesen nagy esemény lesz a Capcom számára.

Forrás

Shares: