Fél tucat képernyőképet szivárogtattak ki a Rare Everwild című játékából, amelyek online megjelentek. Ezek a képek a játék felhasználói felületének és motoron belüli megjelenésének legvilágosabb bemutatását nyújtják, és betekintést adnak abba, hogy milyen lehetett az Everwild a leállítása előtt.

A játékot 2019 végén jelentették be, és az azt követő években számos fejlesztési nehézségen ment keresztül, beleértve legalább egy kreatív újraindítást is. A Microsoft állítólag 2025 júliusában állította le a projektet, egy szélesebb körű átszervezés részeként, amely a Perfect Dark reboot elhalasztását is magában foglalta, amely szintén hosszú fejlesztési kihívásokkal küzdött.

A leállítást követően néhány hónappal újabb képernyőképek kerültek napvilágra a játékról, amelyeket az MP1st fedezett fel. A képek állítólag egy olyan művésztől származnak, aki a projekten dolgozott, és több menüt is bemutatnak, köztük egy inventárium felhasználói felületet, amely hat füllel rendelkezik: Növények, Magok, Mozaikok, Eszközök, Figmentek és Kedvencek. Ezek a képernyőképek első ízben nyújtanak konkrét bepillantást olyan rendszerekbe, amelyeket korábban soha nem mutattak be, mivel a Rare által megosztott információk többsége koncepciórajzok és filmes előzetesek formájában érkezett.

A kiszivárgott képeken látható Figmentek apró, lény-szerű entitások, amelyek hagyma alakú fejekkel rendelkeznek, amelyek körülbelül a magasságuk felét teszik ki – ez a dizájn kicsi méretre utal. Az egyik pop-up kiválasztó „Fény Figment” néven jelöli őket, ami elemi besorolásra utal. Míg a Figmentek gyűjthető segítők lehettek, a leleplezett felhasználói felületen való halmozhatóságuk arra utal, hogy valószínűleg inkább crafting erőforrásokként tervezték őket. A képernyőképek emellett magokkal és növényekkel foglalkozó inventárium füleket is mutatnak, ami gyűjtögetési és ültetési ciklust sugall. Ha a korábbi jelentések, amelyek szerint az Everwild multiplayer élménynek készült, pontosak, akkor ezek az erőforrások a játék befejezése esetén kereskedhetők lettek volna a játékosok között.

A kiszivárgott képernyőképek valószínűleg az Everwild pre-alpha verzióját ábrázolják. Ha a projekt már alpha vagy későbbi fejlesztési szakaszban lett volna, akkor talán túlélte volna a Microsoft legutóbbi átszervezési erőfeszítéseit, amelyek során több veterán távozott a Rare-től. Az újonnan megjelent anyagok pontos kora azonban nem világos, így nyitva hagyja annak lehetőségét, hogy ezek a képek a játék 2021-es újraindítása előtti verzióból származnak. Ez a szivárgás nem változtatja meg az Everwild sorsát, de felfedi néhány ötletet, amelyet a Rare a projekt pre-produkciós szakasza óta, körülbelül 2014 óta felfedezett. A tervezett és rendszerek egy része, amelyet a balsikerű játékhoz készítettek, még mindig felhasználható a brit fejlesztő jövőbeli címeiben – ez a videojáték-iparban gyakori gyakorlat. A Rare nemrég ünnepelte 40. évfordulóját, miután átvészelte a leépítéseket, és most a következő lépésekre összpontosítanak, valamint arra, hogy a cég hamarosan bemutat-e valamit, ami nem Sea of Thieves kapcsolatos.

Forrás

Shares: