No Man’s Sky új Kísérleti Ágat indított a hatalmas Voyagers frissítés megjelenése után. A játékos közösségben nagy visszhangot keltő, testreszabható hajók mellett a No Man’s Sky ingyenes kiegészítője sajnos számos problémát is hozott magával, és a Kísérleti mód önkéntes játékosai lesznek az elsők, akik biztosítják, hogy minden rendben működjön.

A No Man’s Sky legújabb kiegészítője augusztus 27-én jelent meg. A frissítés izgalmas újdonságokat kínál, mint például a Skyborn exosuit és jetpack, de a Voyagers frissítés főként arra összpontosít, hogy a játékosok saját, egyedi hajókat építhessenek a több száz moduláris alkatrész és csatlakozó közül, egy új építési műhely segítségével, amely a játék űrállomásain található. A klasszikus űrhajókhoz képest ezek az új modellek teljes belső térrel rendelkeznek, amelyeket díszíthetnek és kényelmi eszközökkel tölthetnek fel, és először a játékosok szabadon lebeghetnek a hajóik körül az űrben. A Voyagers frissítés úgy tűnik, hatalmas sikert aratott a játék rajongói körében, de a Kísérleti Ág 29/08-as javítási jegyzetei azt mutatják, hogy a frissítés nem mentes a problémáktól. Összesen 60 javítást és változást sorolnak fel, és míg a No Man’s Sky Corvette rendszere jelentős változást hoz, a testreszabható hajókkal kapcsolatos problémák csak a lista kicsivel több mint felét teszik ki. A komolyabb problémák között szerepel, hogy a Corvettek nem tudnak dokkolni az űrállomásokon, ha a belső dokkok tele vannak, a pulzus meghajtó kikapcsol, amikor a játékos feláll a pilótaülésből, az alkatrészek használhatatlanná válnak, miután törölték őket az építési műhelyben, és a Corvettek váratlanul úgy viselkednek, mintha súlyos ütközést szenvedtek volna el, miközben az űrben repülnek. Emellett néhány vizuális hibajavítást is tartalmaz, például a Corvette fegyverhatások levágódását a képernyőről, amikor első személy nézetben tüzelnek, és a cockpitek fekete színű megjelenését a felhasználói felületen.

Miközben ellenőrzik, hogy az ilyen problémák megoldódjanak, a Kísérleti játékosok élvezhetik a Corvettek univerzumba való jobb integrálását célzó korai változtatásokat is. Ezek közé tartozik egy teleporter hozzáadása a No Man’s Sky Atlas Állomásán, amely lehetővé teszi számukra, hogy visszatérjenek a dokkolt Corvettekhez, valamint Corvette Építési Műhelyek az elhagyott és kalóz űrállomásokon.

A Voyagers frissítés funkcióinak kiigazítása mellett néhány általános stabilitási javítást is bevezettek a Kísérletibe. A javítási jegyzetek említést tesznek több megoldott összeomlási problémáról, amelyek a részecske renderelésével, a fregatt expedíciókkal, a harci hatásokkal, az automatikus pilótával, a hajók megidézésével, az exocraftokkal és a warp-olással kapcsolatosak, valamint új problémákról, amelyek a játékosok két Corvette között való váltásakor merültek fel egy űrállomáson, vagy a Space Anomaly betöltésekor, ha nagy bázisuk van. Ezek a változások és javítások valószínűleg hamarosan megjelennek a játék aktuális fő verziójában.

No Man’s Sky Kísérleti Ág 29/08 Javítási Jegyzetei

Helló Mindenki,

Először is, köszönjük mindenkinek, aki már időt szánt a No Man’s Sky játékára, és megosztotta velünk a tapasztalatait.

A Kísérleti módhoz való csatlakozáshoz kattints jobb gombbal a No Man’s Sky-ra a Steam könyvtárban, és válaszd a „Tulajdonságok” lehetőséget. Az elérhető fülek között megtalálod a „BETÁK” fület. Írd be a „3xperimental” kódot a szövegmezőbe, majd nyomj a „KÓD ELLENŐRZÉSE” gombra, és válaszd ki a legördülő menüből.

A javítási jegyzetek a következők:

Kísérleti Ág 29/08

– Megoldottuk azt a problémát, amely megakadályozta a játékosokat abban, hogy űrsétát végezzenek az űrállomás bejárati fénysugara mentén.
– Megoldottuk azt a problémát, amely miatt a nem szerkezeti alkatrészeket a Corvette komplexitási határának részének számították.
– Megoldottuk azt a problémát, amely miatt a pulzusmotor automatikus pilótája visszajelzés nélkül hibásodott meg, amikor a Space Station felé navigáltak egy bolygó légkörében.
– Megoldottunk számos hiányzó hangproblémát.
– A Corvette-hez való teleportálás most már jelölőkkel és leírásokkal rendelkezik, valamint részletesebb címkékkel.
– Számos eszközoptimalizálást vezettünk be az űrállomásokhoz.
– A Thunderbird Leszálló Tüzelők most már mind motor- és leszállóberendezésként is funkcionálnak.
– Megoldottuk azt a problémát, amely miatt a Corvette cockpitjei fekete színben jelentek meg a felhasználói felületen.
– Fejlesztettük a felhasználói felületen megjelenő elemek renderelési modelljét (pl. az inventoryban).
– Megoldottuk azt a problémát, amely miatt a Skyborn öltözet egy része látható maradt első személy nézetben.
– Fejlesztettük a vezérlő újratérképezési oldalán a burkolat konzisztenciáját.
– Megoldottunk számos problémát a köpeny animációival űrséták és ejtőernyőzés közben.
– Teleportert adtunk hozzá, hogy visszatérhessünk a dokkolt Corvette-hez az Atlas Állomásról.
– Megoldottunk számos színproblémát a Skyborn űrruhával.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a játékos fejének belseje láthatóvá vált a csillaghajó kommunikátor használata közben.
– Megoldottunk egy ritka problémát, amely miatt a játékosok beragadhattak ütközésbe, miközben űrsétát végeztek egy elhagyott fregatten.
– Megoldottunk számos problémát a Corvette cockpitjeivel, amelyek miatt egyes információs panelek nem frissültek.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a Corvette dokkoló zónái láthatóvá váltak, amikor a játékosok normál űrhajókkal repültek.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a Corvettek, amelyek különleges leszálló zónákban dokkoltak, a fregattok mellett, a felszálláskor a dokkoló állomásra repültek.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a Corvette automatikusan telepített teleportálási végpontja furcsa alakú terep módosításokat végzett.
– Megoldottunk számos vezérlési problémát a Corvette cockpitjeiben VR módban.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a kamera villoghatott a Corvette belsejében.
– Optimalizáltunk számos Corvette szerkezeti alkatrészt.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a hajó fegyverhatásai levágódtak a képernyőről, amikor a Corvette-ből első személy nézetben tüzeltek.
– Megoldottunk számos problémát, amelyek a warp-olás során merültek fel, amikor utasként utaztak a Corvette-ben.
– Megoldottunk számos apró vizuális problémát, amelyek a Corvette szerkezeti alkatrészeit érintették.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a Corvettek nem tudtak dokkolni a fregattokkal.
– Megoldottunk egy ritka problémát, amely üres hajót eredményezett, amikor egy meglévő hajót Corvette-re cseréltek.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt egyes Corvette alkatrészek a térállomás padlójába ágyazódtak.
– Megoldottunk egy ritka problémát, amely miatt a Corvette dokkolása egy elhagyott fregatthoz megnyitotta az összes ajtót a fregatt belsejében.
– Megoldottunk egy problémát, amely megakadályozta a fegyver újratöltési animációk helyes lejátszását.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt egyes multitool fegyverfrissítések nem mutatták a frissítési szintjüket.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a Corvette alkatrészei hozzáférhetetlenné váltak, ha törölték őket, de a módosításokat nem alkalmazták.
– A Corvette automatikus pilótája most már simábban igazodik a pulzus meghajtó céljához.
– Megoldottunk egy problémát, amely miatt a növények növekedésének irányítószámai megjelentek a Corvette belsejében repülés közben.
– Megoldottunk egy problémát, amely lehetővé tette a nem megfelelő illesztést a Corvette szerkesztésekor.
– Optimalizáltunk számos belső Corvette alkatrészt.
– Megoldottunk számos kamerás problémát, miközben exocraftot vezettek.
– Megoldottunk egy részecske renderelésével kapcsolatos összeomlást.
– Megoldottunk számos inventory problémát, amelyek a Mac-et érintették.
– Megoldottunk egy fregatt expedíciókkal kapcsolatos összeomlást.
– Megoldottunk egy harci hatásokkal kapcsolatos összeomlást.
– Megoldottunk egy automatikus pilótával kapcsolatos összeomlást.
– Megoldottunk egy hajók megidézésével kapcsolatos összeomlást.
– Megoldottunk egy összeomlást, amely akkor fordulhatott elő, amikor két Corvette között váltottak egy űrállomáson.
– Megoldottunk egy összeomlást, amely megakadályozta a nagy bázissal rendelkező játékosok számára a Space Anomaly betöltését.
– Megoldottunk egy összeomlást, amely akkor fordulhatott elő, amikor exocraftot vezettek, különösen a Minotaurt.
– Megoldottunk egy ritka összeomlást, amely akkor fordulhatott elő, amikor warp-oltak.
– Nagy memóriaoptimalizálást vezettünk be az ikonokhoz.

Mint mindig, köszönjük mindazoknak a játékosoknak, akik használják a Kísérleti módot, és időt szánnak a problémák jelentésére.

Kérjük, vegyétek figyelembe, hogy a kísérleti verziók új problémákat is bevezethetnek, amelyeket nem észleltek a tesztelés során. Javasoljuk, hogy minden játékos készítsen biztonsági másolatot a mentéseiről, helyi másolatot készítve a st_[userid] mappáról, amely itt található PC-n: %appdata%\HelloGames\NMS\ és itt Mac-en: ~/Library/Application Support/HelloGames/NMS/.

Megjegyzendő, hogy nem várunk problémákat itt. Azonban a saját biztonsági másolatok készítése a különbséget jelentheti a játék azonnali folytatása és a következő javításra való várakozás között.

Ha úgy döntesz, hogy kilépsz a kísérletiből és visszatérsz a fő ágba, erősen ajánljuk, hogy a fő ágból készült biztonsági másolatból folytasd, ahelyett, hogy egy kísérleti ágbeli mentést vinnél vissza a fő ágba, ami váratlan viselkedést okozhat.

A Kísérleti módban felfedezett új hibák/jelentések visszajelzései szívesen látottak, így kérjük, válaszolj erre a szálra, vagy küldj be egy jegyet a https://hellogames.zendesk.com/ címre a „Steam Experimental” kifejezéssel a jegy címében. Ha bármilyen modot használsz a játékhoz, kérjük, sorold fel őket a hibajelentésed mellett.

Forrás

Shares: