A No Man’s Sky 6.05-ös hotfixe most érkezik, számos hasznos hibajavítással a népszerű űrkutatási címhez. A Hello Games fejlesztői arra kérik a játékosokat, hogy jelentsenek minden problémát, amellyel a játék során találkoznak, hogy tovább javíthassák és csiszolhassák a No Man’s Sky élményét. Úgy tűnik, hogy az új frissítések gyorsabban érkeznek, mint valaha.

A 2016-os, vitatott megjelenése óta a No Man’s Sky számos ingyenes frissítést kapott, a csapat pedig új funkciókat és tartalmakat adott hozzá, hogy pótolja azokat a hiányosságokat, amelyeket sok játékos a megjelenéskor tapasztalt. Valójában a frissítések üteme az utóbbi években csak felgyorsult, a fejlesztők lelkesen figyelik a játékosok visszajelzéseit, és igyekeznek a kért változtatásokat megvalósítani. Szeptember elején a No Man’s Sky egy új kísérleti ágat indított el, hogy orvosolja a játékosok által a legutóbbi nagy tartalmi frissítések után jelentett frusztráló problémákat. Most a Hello Games ismét gőzerővel dolgozik, és újabb hibajavítások várhatóak minden platformon.

A szeptember eleji nagy hibajavító frissítés után a No Man’s Sky újabb finomításokat kap, a 6.05-ös hotfix már elérhető a Steam felhasználói számára, és a többi platformra is hamarosan megérkezik. A frissítés számos problémát orvosol, köztük sokat a korvett hajókkal kapcsolatban. Új Thermal Grille Cap korvett szerkezeti díszítés került hozzáadásra, és javították a korvett leszállófékével kapcsolatos gyakori ütközési problémát. Számos összeomlást is orvosoltak, beleértve azt, amely a hajó repülése közben lépett fel, egy másikat, amely a DLSS használatakor jelentkezett, és egy harmadikat, amely a Steam Deck-en korvett építésekor okozott gondot.

A várva várt Voyagers tartalmi frissítés augusztusi megjelenése óta a No Man’s Sky játékosainak száma jelentősen megnőtt, a Steam-en több mint 93,000 egyidejű felhasználót elérve. Ez volt a legmagasabb szám, amit a játék 2018 óta tapasztalt, a frissítés által bevezetett testreszabható korvett hajók iránti érdeklődés újra fellendítette az akció-kaland címet.

A No Man’s Sky frissítései nem tűnnek lelassulónak, de a Hello Games egy új címen is dolgozik. A Light No Fire című játék építési és túlélési mechanikákat ígér, és állítólag egy Föld méretű fantázia bolygón játszódik. A cím a Steam legjobban kívánt játékai közé tartozik, de konkrét megjelenési információk még nem állnak rendelkezésre.

No Man’s Sky 6.05-ös Hotfix Patch Jegyzetek (2025. szeptember 17.)

Hibajavítások

  • Új Thermal Grille Cap korvett szerkezeti díszítés került hozzáadásra.
  • Javították azt a problémát, amely megakadályozta a játékosokat abban, hogy teleportáljanak a korvettjükre, ha az egy teherhajón dokkolt, amelyet később behívtak.
  • Javították azt a problémát, amely láthatatlan ütközést okozott a korvett leszállópadjain.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a korvett eltűnt, amikor a teherhajó leszállópadjához közelítettek.
  • Javították azt a problémát, amely megnehezítette az űrsétát a korvett és a teherhajó között.
  • Javították a korvett leszállófékével kapcsolatos ütközési problémát.
  • Javították a Kerek Ablak vizuális problémáit.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a korvett teleporterei a föld alatt jelentek meg.
  • Fejlesztették a korvett bolygói teleportálási pontjainak jelölését.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a pulzáló meghajtó beragadt, amikor az autopilót túl közel használták egy űrállomáshoz.
  • A korvettek most már helyesen fognak megjelenni a játékos bázisain, miután teleportáltak.
  • Fejlesztések és optimalizálások a korvett alkatrészein.
  • Javították azt a hibát, amely miatt a korvetteken elhelyezett finomítók elveszítették az anyagokat.
  • Javították azt a hibát, amely miatt más játékosok láthatóvá váltak a rejtett korvettekben.
  • Fejlesztették a korvettbe való ugrás utáni űrséta élményét.
  • Javították azt a problémát, amely késleltette a más játékosok hajóinak betöltését a többjátékos módban.

  • Javították azt a problémát, amely miatt a teherhajó bázisai kívülről láthatóvá váltak.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a hajók helytelen pozícióban jelentek meg, amikor egy teherhajón töltöttek be egy mentést.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a teherhajó hangárajtói zárva maradtak.
  • Engedélyezték a "Teherhajó Elutasítása" opciót a Gyorsmenüben űrséta közben.

  • Javították azt a problémát, amely miatt az interakciós ikon nem jelent meg a konzolokon a vezérlők újrakonfigurálásakor.
  • Javították azt a problémát, amely megakadályozta a testreszabott vezérlőbeállítások mentését a konzolokon.

  • Javították azt a problémát, amely miatt a társak kiegészítői néhány vadon élő lényen megjelentek a Felfedezések oldalon.
  • Fejlesztették a figyelmeztető üzenetet, amikor egy nem üres Tápanyagfeldolgozót emelnek fel.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a Race Force Amplifier nem adott lendületet a járműveknek.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a Space Anomaly küldetések helytelen célokat mutattak.
  • Javították azt a problémát, amely miatt néhány lény átlátszóvá vált a felfedezések oldalon.
  • Javították azt a problémát, amely miatt Specialist Polo párbeszéde megakadt a Space Anomaly küldetéslánc korai szakaszában.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a csoporttagok ikon színei helytelenek voltak.
  • Fejlesztették a más játékosok hajóinak megjelenési idejét a többjátékos módban.

  • A VR játékosok mostantól a korvett építési mód elhagyásakor visszatérnek a terminálhoz.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a VR korvett építési menü különböző lehetőségeket mutatott, ha a rész nem volt a korvetthez rögzítve.
  • Csökkentették a távolságot, amelyet a korvett ülésének elhagyásához le kell nyomni a fogantyúkat VR-ban.
  • Javították azt a problémát, amely miatt a VR korvettben a keresztvonal eltolódott.
  • Frissítették az OpenVR verzióját 2.12.14-re.

  • Memóriaoptimalizálások Xbox-on.
  • Javították a növényzet körüli vizuális problémát PSVR2-n.
  • Javították a vizuális problémát PS5-ön.

  • Optimalizálták a felfedezési szerver hálózati forgalmát.
  • Javították azt a hibát, amely összeomlást okozott a hajó repülése közben.
  • Javították azt a hibát, amely összeomlást okozott a DLSS használatakor.
  • Javították azt a hibát, amely összeomlást okozott, amikor korvettet építettek Steam Deck-en.

Forrás

Shares: