A Hello Games fejlesztőcsapata bemutatta a No Man’s Sky 6.04-es frissítésének hivatalos javítási jegyzékét. Ez az új frissítés néhány kisebb problémát orvosol, amelyek még mindig hatással voltak a űrkutatós játékra, javítva ezzel a játékosok összesített élményét.
A No Man’s Sky 2016-os megjelenésekor meglehetősen ellentmondásos volt. A játék hatalmas visszhangot kapott, mivel túl sokat ígért, de végül nem tudta teljesíteni az elvárásokat. Azóta a Hello Games keményen dolgozott az elmúlt évtizedben, hogy izgalmas tartalmakat adjon ki a mostanra már szeretett címhez. A Voyagers frissítés augusztus 27-i megjelenése óta a No Man’s Sky népszerűsége újra az egekbe szökött, a Steam-en egyszerre több mint 110,000 játékos csatlakozott. A 6.04-es javítással a No Man’s Sky fejlesztői körülbelül tucatnyi frusztráló problémát orvosoltak. Ezek között szerepel egy hiba javítása, amely miatt az interakciós címkék a megváltoztatott űrhajó nevét helytelenül mutatták, egy másik, amely miatt a játékos korvettje elrepült, amikor kiszállt, valamint olyan problémák, amelyek nem szándékos ütközéseket okoztak, és még sok más. Ezen kívül a Hello Games javította a teherhajó híd teleporterének hozzáférhetőségét, és néhány fényerősségi fejlesztést is végrehajtott.
A 6.03-as javításhoz képest, amely a múlt héten egy kísérleti ágon vált elérhetővé a No Man’s Sky játékosai számára, az új frissítés viszonylag kicsi. Az előző javítás több tucat problémát orvosolt, de szerencsére úgy tűnik, hogy a legtöbb jelentős hiba már megoldódott.
Ahogy várható volt, a legtöbb javítás a No Man’s Sky Voyagers frissítésében bevezetett új funkciókkal kapcsolatos. A Voyagers új Corvette-osztályú hajókat, ejtőernyőzést, űrsétát és számos egyéb változást hozott a játékba, és a rajongók többsége kiváló kiegészítésnek tartja. A megjelenését követően a további hotfixek a friss tartalom javítására és a hibák orvoslására összpontosítottak. A legújabb javításokkal 2025 ígéretes évnek tűnik a No Man’s Sky játékosai számára, legyenek azok, akik még sosem próbálták ki ezt a népszerű űrkutatós játékot, vagy azok, akik évekkel ezelőtt játszottak vele és most szeretnének visszatérni. A No Man’s Sky nemcsak hogy soha nem látott számú játékossal büszkélkedhet, ami nagyszerű a multiplayer élményhez, hanem rengeteg ingyenes kiegészítést is kínál. A legutóbbi Voyagers és World 2 frissítések jelentősen javították a játék biológiai környezetét és az űrutazást, és a cím továbbra is az egyik legjobb ajánlat a műfajban.
No Man’s Sky Hotfix 6.04 Hivatalos Javítási Jegyzék (2025. szeptember 9.)
Hibajavítások
- Javítva lett egy hiba, amely miatt az interakciós címkék a megnevezett korvett hajó generált nevét mutatták.
- Javítva lett egy ütközési probléma, amikor a játékos a korvettből egy fregatra teleportált.
- Javítva lett egy probléma, amely miatt a paneles ablak falnak tűnt a korvett belsejéből.
- Javítva lett egy hiba, amely miatt más játékosok korvettjei nem jelentek meg.
- Javítva lett egy hiba, amely miatt a korvett láthatatlan ütközésbe ütközhetett űrrepülés közben.
- Javítva lett egy hiba, amely megakadályozta az alapvető alkatrészek használatát a műhelyben a korvett építéséhez.
- Javítva lett egy hiba, amely miatt a korvett elrepülhetett, amikor a játékos kiszállt a hajóból.
- Javítva lett egy hiba, amely miatt a korvett finomítójának tartalma eltűnhetett.
- Javítva lett a korvett ablakainak ütközése.
- Javítva lett a teherhajó híd teleporterének hozzáférhetősége.
- Hozzáadva egy üzenet, amely segít tisztázni, hogy nem lehet újra interakcióba lépni egy használt exosuit fejlesztő terminállal.
- Számos fényerősségi fejlesztés végrehajtva.
- Javítva lett egy hiba, amely miatt a világító fények helytelenül jelentek meg az elhagyott fregatokon.
- Javítva lett egy hiba, amely miatt a nap hiányzott az űrben Xbox-on.
- Különböző fizikai és animációs optimalizálások.
- Különböző eszközoptimalizálások.
- A PS4-en a világítás optimalizálva lett.
- Javítva lett egy összeomlás, amely a halál után következhetett be.






