1. augusztus 31-én a No Man’s Sky csúcsjátékos száma meghaladta a 93,000 aktív felhasználót a Steamen, ami a legmagasabb szám, amit a játék 2018 óta elért. A megnövekedett játékoslétszám a Voyagers tartalomfrissítés után következett be, amely augusztus 27-én indult, és lehetővé tette a játékosok számára, hogy Corvette hajókat építsenek és testre szabjanak.

A No Man’s Sky játékosainak számának növekedése a legmagasabb, amit a játék a problémás 2016-os megjelenése óta tapasztalt, amelyet technikai problémák és egy hatalmas, de üresnek tűnő univerzum jellemzett. A negatív visszajelzések ellenére a Hello Games nem adta fel a No Man’s Sky fejlesztését. A brit játékfejlesztő cég folytatta a javítások és ingyenes tartalomfrissítések kiadását az azt követő években. A folyamatos frissítések és a különböző konzolokra, köztük a Nintendo Switch 2-re való portolás révén a No Man’s Sky a legjobb példák közé került, amelyek bemutatják, hogyan lehet egy játékot fejleszteni és túllépni a nehéz kezdeteken.

A Voyagers tartalomfrissítés után a No Man’s Sky játékosainak száma a Steamen folyamatosan növekszik. A játékosok száma a Voyagers frissítés előtt a hónap nagy részében 5,000 és 10,000 között ingadozott. A frissítés óta a játékosok száma naponta emelkedik, és a Hello Games nem ül a babérjain. Mivel a Voyagers frissítés új Corvette hajórendszere néhány problémát okozott, az Experimental tartalomfrissítés elérhető a No Man’s Sky játékosai számára, hogy teszteljék és visszajelzést adjanak a jövőbeli kiadás előtt.

A Voyagers frissítés által kínált lehetőségek fényében nem meglepő, hogy a No Man’s Sky az augusztus utolsó hétvégéjének egyik legjobb nyílt világú játéka lett. Kíváncsian várjuk, mit tervez a Hello Games a jövőbeli tartalomfrissítésekre.

Forrás

Shares: