Sean Murray, a Hello Games igazgatója bejelentette, hogy a stúdió következő játékprojektje, a Light No Fire hatalmas óceánokat fog tartalmazni, amelyekhez hasonlóan nagy hajókra és legénységekre lesz szükség a sikeres navigáláshoz. Murray azt is elmondta, hogy a Light No Fire néhány technológiát fog alkalmazni, amelyet a No Man’s Sky legutóbbi Voyagers frissítése során vezettek be.
A Light No Fire-t először a 2023-as The Game Awards során mutatták be, és ez egy nyílt világú játék, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy felfedezzék a hatalmas, procedurálisan generált bolygót. A játékosok egyedi avatárokat is létrehozhatnak, amelyek lehetnek emberek vagy antropomorf lények, például nyulak vagy farkasok, miközben felfedezik a bolygó titkait. A Light No Fire ismert funkciói között szerepel a multiplayer lehetőség és a sárkányok hátán való utazás. Jelenleg a Light No Fire-nek nincs megjelenési dátuma, és a platformok között csak a Steam szerepel, de a Hello Games megerősítette, hogy a No Man’s Sky fejlesztése továbbra is folytatódik, még a játék megjelenése után is.
Murray a PC Gamernek adott interjújában elmondta, hogy a Light No Fire hatalmas óceánjaihoz nagy hajókra és legénységekre lesz szükség a biztonságos hajózáshoz és felfedezéshez. Azt is hozzátette, hogy a No Man’s Sky Voyagers frissítésében használt technológia, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy saját hajókat építsenek, a Light No Fire-ba is átkerül. Ezért lehetséges, hogy a játékosok saját hajókat építhetnek és testre szabhatják azokat, hogy felfedezzék a Light No Fire tengereit. Murray a No Man’s Sky Voyagers frissítésében alkalmazott technológiáról azt mondta: „A technikai kihívások, amelyeket le kellett küzdeni ahhoz, hogy mindez lehetséges legyen, hatalmasak voltak. A játék szinte minden részét újra kellett dolgozni, hogy alkalmazkodjon ezekhez a viszonylag tágas terekhez.”
Murray megnyugtatta a rajongókat, hogy a Light No Fire aktív fejlesztés alatt áll, de nem osztott meg semmilyen megjelenési információt. A Voyagers frissítés megjelenése után a No Man’s Sky játékosainak száma a Steamen elérte a harmadik legmagasabb csúcsát a játék megjelenése óta. Augusztus utolsó hétvégéjén 93,332 játékos volt online, míg a SteamDB jelentése szerint a No Man’s Sky csúcs játékosainak száma szeptember 1-jén 98,178-ra emelkedett.
A Light No Fire ígérete szerint egy fantasztikus nyílt világ várja a felfedezőket, és a játék a Steam egyik legjobban várt címe. Kérdéses, hogy a No Man’s Sky sikere át fog-e terjedni a Light No Fire-ra, amikor az utóbbi projekt megjelenik.
Forrás






