A Remedy Entertainment fejlesztőcsapata friss fejlesztési hírekkel szolgált a Max Payne rajongók számára a sorozat első két játékának közelgő remake-jeivel kapcsolatban. Egy új pénzügyi jelentésben a Remedy megerősítette, hogy a Max Payne remake-ek, amelyek a 2001-es harmadik személyű lövöldözős játékot és annak 2003-as folytatását egyetlen címként dolgozzák fel, teljes gyártás alatt állnak. A stúdió azt is elárulta, hogy a remake-ek most a fejlesztési folyamat következő jelentős szakaszához közelítenek.

Az utóbbi évek rendkívül mozgalmasak voltak a Remedy Entertainment számára, hiszen a stúdió négy év alatt három címet adott ki. 2021-ben a Remedy kiadta az eredeti Alan Wake felújított változatát, valószínűleg azért, hogy visszacsábítsa a rajongókat a 2023-as folytatás, az Alan Wake 2 előtt. Csak néhány hónappal ezelőtt pedig a stúdió bemutatta első multiplayer játékát, a FBC: Firebreak-et. Bár a cím ugyanabban az univerzumban játszódik, mint a rendkívül népszerű Control, nem aratott hasonló sikert, vegyes kritikákat kapott a játékosoktól és a szakértőktől egyaránt.

A Max Payne 1 és 2 remake-ek folytatják a gyártást
A Remedy láthatóan nem lassít, hiszen újabb fejlesztési frissítést osztott meg a Max Payne remake-ekkel kapcsolatban. A legújabb pénzügyi jelentésben a Remedy megerősítette, hogy a Max Payne 1 és 2 remake-ek munkálatai „teljes gyártás alatt állnak”. Bár még eltarthat egy ideig, amíg a remake-ek a rajongók kezébe kerülnek, a Remedy elmondta, hogy a csapat „folyamatos lendületet épített” a második negyedévben, és hogy a Rockstar Games-szel való együttműködésük szoros és eredményes. A stúdió azt is bejelentette, hogy a remake-ek gyorsan haladnak a fejlesztés következő jelentős szakaszába.

Bár a Max Payne remake-ek már sokkal előrébb járnak a fejlesztési folyamatban, a Remedy egy másik frissítést is megosztott a Control 2-ről, a 2019-es akció-kalandjáték régóta várt folytatásáról. Ugyanebben a pénzügyi jelentésben a Remedy elmondta, hogy a folytatás „jó úton halad” a következő mérföldkő elérése felé. A stúdió szerint a csapat fókusza most a játékmenetre, a környezetekre és a küldetésekre összpontosít. „A munka folytatódik a játék erős kereskedelmi ajánlattá fejlesztésén” – tette hozzá a stúdió.

A rajongók izgatottan várják a Control 2-t és a Max Payne remake-eket, de a közösség nem tűnik hasonlóan lelkesnek a FBC: Firebreak iránt. A Remedy elmondta, hogy a játék indulása „technikai szempontból sikeres” volt, hiszen az első 10 napban több mint 1 millió játékost vonzott, a legtöbb játékos az Xbox Series X/S és PlayStation 5 platformokon játszott. Ugyanakkor a stúdió kifejtette, hogy a PC-s indulás „alul teljesített”, a FBC: Firebreak pedig negatív kritikákat kapott a kezdeti onboarding élmény és a küldetések struktúrája miatt. A Remedy kereskedelmi szempontból „elégedetlen” volt a megjelenéssel.

Forrás

Shares: