Sony pénzügyi igazgatója, Lin Tao megerősítette, hogy a cég tervezi, hogy nagyobb kontrollt gyakorol Bungie felett, mivel teljes mértékben integrálni szeretné a fejlesztőt a PlayStation Studios-ba. A Destiny 2 továbbra is Bungie alapját képezi, de a stúdió az elmúlt néhány évben nem volt zökkenőmentes úton, számos elbocsátás és egyéb fejlesztési nehézség árnyékában.

A Destiny 2 2017-es megjelenése óta a Bungie fő fókuszpontja maradt, azonban a játékosbázis látszólag folyamatosan csökken, különösen a "Light and Darkness" saga befejezésével, amely a The Final Shape kiegészítővel zárult 2024-ben. A legutóbb megjelent Edge of Fate kiegészítő csalódást keltő indulási számokat produkált, ami aggodalmat keltett a játék jövőjével kapcsolatban. Ezen kívül a Bungie egy új játékon, a Marathon-on is dolgozik, de ez is számos nehézségbe ütközött, beleértve a megjelenési késedelmet is, ami tovább bonyolítja a helyzetet.

Sony a Bungie Függetlenségének Csökkentésére
A Sony legutóbbi pénzügyi eredményeit követő kérdezz-felelek során Lin Tao-t arról kérdezték, hogy áll a Bungie irányítása. Míg a Bungie felvásárlásakor a Sony "nagyon független környezetet" biztosított, a dolgok mostanra kezdtek megváltozni. Az elbocsátások sorozata után a Sony egyre nagyobb kontrollt gyakorolt Bungie felett, Tao megerősítette, hogy a végső cél a stúdió teljes integrálása a PlayStation Studios-ba.

A Bungie terveivel kapcsolatban Lin Tao-t a Marathon-ról és a legrosszabb forgatókönyvről is kérdezték, ha az extraction shooter törlésre kerülne. Tao elmondta, hogy a Marathon még mindig a jelenlegi pénzügyi évben, 2026. március 31-ig tervezett megjelenés alatt áll, bár némi rugalmasságot hagyott a változtatásokra, mivel hivatalos bejelentés még nem történt. Ezzel együtt Tao megerősítette, hogy a Bungie folytatja a Marathon frissítéseit és változtatásait, és nincs tervben a játék törlése. Hozzátette, hogy bízik benne, hogy ősszel hivatalos megjelenési bejelentést tudnak tenni.

Ezeket a problémákat tovább súlyosbítja a Sony élőszolgáltatási próbálkozása, amelyek vegyes eredményeket hoztak. Míg a Helldivers 2 egyértelműen kiemelkedő a Sony élőszolgáltatási törekvései között, voltak magas profilú bukások is, mint például az online shooter, a Concord. Pletykák keringenek arról is, hogy a Haven Interactive közelgő élőszolgáltatási játéka, a Fairgame$ belsőleg késlekedik. Valójában a Bungie extraction shootere, a Marathon is hosszú késedelmet szenvedett el, miután egy csalódást keltő bétatesztet követően plágiumvádak merültek fel a játék művészeti stílusa miatt, amely egy 4nt1r34l (Antireal) nevű művésztől származik.

Forrás

Shares: