Sok ARC Raiders játékos arról számol be, hogy falakon át lőtték őket, vagy hogy néhány másodperccel a haláluk után cseréltek lövéseket, ami a játék kliensének megjelenítése és a szerver valós idejű regisztrálása közötti késleltetésre utal. Az ARC Raiders a megjelenése óta lenyűgöző játékosszámokat és pozitív értékeléseket kapott, köszönhetően a sima megjelenítésének és a szilárd PvPvE harcának. Azonban a legutóbbi desync-jelentések rányomták a bélyegüket a játék sikerére.

A kezdeti ARC Raiders szerverzsúfoltság, amely a magas játékosigény miatt alakult ki, után a játék sok spekulációt generált a háttérbeállításairól. Egy népszerű elmélet szerint a desync problémák annyira elterjedtek, mert a játék 3Hz-es szerver tick rate-en fut. Ezzel szemben a legfrissebb hírek egészen más képet festenek.

Az Escapist jelentése segített tisztázni, mi is történik a háttérben. Tesztjeik alapján az ARC Raiders körülbelül 90Hz-es szervereken fut, megcáfolva ezzel a népszerű elméletet, miszerint a játék egy határvonalon játszhatatlan 3Hz-es tick rate-en működik. A jelentés említi, hogy a stúdió aktívan vizsgálja a folyamatos szerverproblémákat és a csomagvesztést, amellyel egyes játékosok még mindig szembesülnek.

Ezt az állítást továbbá cáfolta az @ARCRaidersNews a X-en, akik megerősítették, hogy az Embark egyik munkatársa közvetlenül azt mondta nekik, hogy a játék „még 3Hz-en sem futna”.

Bár ez a pletyka eloszlott, a Redditen, YouTube-on és a X-en továbbra is felbukkannak olyan felvételek, amelyek kérdéses találati regisztrációkat mutatnak, ahol az ARC Raiders játékosai teljesen fedezék mögött kapnak találatot, vagy késlekedéssel cserélnek tüzet. Néhány közösségi tag úgy véli, hogy a probléma a játék csomagkezelésében rejlik az UDP-n keresztül, amely a valós idejű mozgási adatokat kezeli. Az Embark eddig nem kommentálta nyilvánosan a konkrét elméleteket, de elismerte a szélesebb körű háttérinstabilitást a megjelenés óta.

Ezek a technikai problémák a legrosszabb időpontban érkeznek egy élőszolgáltatású cím számára, amely próbálja megszilárdítani a hírnevét. Bár az ARC Raiders alapvető lőfegyverezése éles és kielégítő, amikor minden jól működik, a desync még a legjobb PvP összecsapásokat is bugokkal teli fejfájássá változtathatja. Ha a játékosok az alapvető elemeket, mint a megbízható fedezék és a pillanatnyi kilépés, megbízhatatlannak találják, az csak tovább csökkenti azt az irányítást, ami miatt az olyan kivonós lövöldözős játékok, mint az ARC Raiders, élvezetesek. Amíg az Embark nem azonosítja és nem oldja meg a desync problémák gyökerét, az ARC Raiders kockáztatja, hogy a hálózati frusztráció elhomályosítja korai sikerét. Az ARC Raiders frissítéseinek üteme alapján azonban lehetséges, hogy ez a probléma hamarosan megoldódik. Jelenleg a játékosoknak nincs hiányuk a probléma bizonyítékából.

Forrás

Shares: