A Helldivers 2 új frissítést adott ki az Into The Unjust tartalomhoz, amely a játékosokat sújtó számos problémát próbálja orvosolni. Az Arrowhead Game Studios számára nehéz hónapok állnak mögöttük, mivel a szeptemberi nagy frissítés óta felmerült gondokat próbálják megoldani.

Az Into the Unjust megjelenése óta a Helldivers 2 teljesítménye láthatóan romlott, a játékosok frusztrációja pedig nőtt a technikai problémák, például a gyenge optimalizálás, a növekvő fájlméret és egyéb teljesítménybeli gondok miatt. Valójában a helyzet annyira súlyosra fordult, hogy még a Helldivers 2 játékigazgatója is elismerte, hogy a játék kezd szétesni. Ennek ellenére az Arrowhead Game Studios továbbra is dolgozik a játékon, és kiadta legújabb frissítését.

A 4.1.1-es frissítés számos, a játékosok által jelentett összeomlást céloz meg, beleértve azokat is, amelyek a már elindult játékokhoz való "hotjoining" során vagy bizonyos összecsapások kiváltásakor lépnek fel. Ezen kívül a frissítés további optimalizálásokat is tartalmaz, például a képkocka akadozások, a fák megsemmisítése és a PC-s játékosok alacsony felbontású textúrái terén. Végül a javítás néhány apróbb módosítást is tartalmaz, mint például a véletlenül betöltődő, fel nem használt textúrák problémáját, vagy a haptikus visszajelzés hiányát, amikor egy kontroller lecsatlakozik, majd újra csatlakozik.

Bár a frissítés mérete kisebb, valószínű, hogy további frissítések követik, mivel a Helldivers 2 teljesítménybeli problémái nem könnyen orvosolhatók. A felmerülő gondok arra kényszerítették az Arrowheadet, hogy jelentősen módosítsa a tartalomkiadási terveit, mivel a stúdiónak el kellett halasztania néhány jövőbeli tartalomfrissítést, hogy a jelenlegi technikai adósságra és más kritikus problémákra összpontosíthasson. Szerencsére néhány probléma elég kicsi ahhoz, hogy gyorsan orvosolják, de vannak olyanok is, amelyekhez több idő szükséges.

A takarítási folyamat része a játék jelenlegi csalásellenes rendszere is, amelyet a játékosok kiemeltek, mint az egyik lehetséges okot, amiért a teljesítmény gyengélkedik. A Helldivers 2 GameGuard csalásellenes rendszere egy olyan funkció, amelyet az Arrowhead fontolóra vesz a eltávolítását, bár a stúdió vezérigazgatója, Shams Jorjani, a várakozásokat úgy állította be, mint egy "hidra feje", és jelezte, hogy nem lesz könnyű feladat, valószínűleg óvatos megközelítést igényel, hogy ne sértsenek meg más részeket a játékban.

Helldivers 2 Into The Unjust Update 4.1.1. Patch Notes

Összeomlások

  • Megoldották az összeomlást, amely a játékhoz való hotjoining után lépett fel, amikor a meglévő játékosok bizonyos stratégiákat használnak.
  • Megoldották a ritka összeomlást, amikor az ellenségek a föld alá esnek.
  • Megoldották az összeomlást, amely a küldetések során lép fel, amikor egy összecsapás aktiválódik.
  • Megoldották a ritka összeomlást küldetés betöltésekor.
  • Megoldották az összeomlást, amely gyors interakció során léphet fel a fegyver testreszabási menüvel.

Vegyes

  • Az evakuáló űrhajó már nem lép a leszállási fázisba, ha magas struktúráknak ütközik a leszállóhely közelében.
  • Megoldották a problémát, amely a haptikus visszajelzés hiányát okozta, amikor a játékkontrollerek lecsatlakoznak/újra csatlakoznak.
  • Megoldották a problémát, amely miatt a ragdollok a föld alá estek bizonyos szakaszokban a Tutorial során.
  • Megoldották a problémát, amely miatt néhány fel nem használt textúra véletlenül betöltődött a memóriába bizonyos bolygótípusokon.

Optimalizálások

  • (Csak PC) Megoldották a problémát, amely miatt a textúrák néha alacsony felbontásban jelentek meg, még akkor is, ha a memória rendelkezésre állt.
  • Csökkentették a zseblámpa reakcióját a fegyverek füstjénél a jobb látómező érdekében.
  • Csökkentették a képkocka sebesség akadozását a beugrási szekvenciánál.
  • Optimalizálták a különböző faelemek megsemmisítését, hogy fenntartsák a teljesítményt, amikor sok fát semmisítenek meg.

Forrás

Shares: