A Helldivers 2 játék igazgatója, Mikael Eriksson azt nyilatkozta, hogy a játék „kezd szétesni”, ami a fejlesztés során hozott prioritási döntések következménye. Eriksson megjegyzései egy nemrégiben tartott Helldivers 2 kérdezz-felelek során hangzottak el, ahol a rajongók legfontosabb kérdéseire válaszolt.
Bár 2024 elején hatalmas sikerrel indult, a Helldivers 2 élőszolgáltatási elemei meglehetősen problémásak voltak. Az Arrowhead Game Studios fejlesztőcsapata új tartalmak hozzáadására összpontosított, de ennek ára van. A Helldivers 2 sok játékos számára jelentős teljesítményproblémákkal küzd, amelyeket a fejlesztő szerint hónapokba telhet megoldani. Ez azt jelenti, hogy a friss tartalom és a teljesítmény javítása közötti egyensúly megtalálása egyre nehezebb feladat az Arrowhead számára.
Eriksson a YouTube-on tartott kérdezz-felelek során elmondta: „Mindig is voltak jelek… a problémák belülről fakadnak. Most egy kicsit megfizetjük az árát. Ezért vagyunk most annyira fókuszáltak arra, hogy foglalkozzunk ezzel, és egy kicsit átgondoljuk, hogyan fejlesztjük a játékot ebben az élőszolgáltatási környezetben.” Bár a Helldivers 2 fejlesztője már ígéretes frissítéseket tervezett a teljesítmény optimalizálására, a munka messze nem ért véget.
„Folyamatosan megússzuk olyan dolgokat, amiket igazából nem kellett volna” – ismerte el Eriksson. „Mivel folyamatosan megússzuk, hozzászokunk, és így folytatjuk a játék fejlesztését, ahogy eddig is… most ott tartunk, hogy kezdünk szétesni, és sajnos nem csak egy helyen, hanem sok különböző helyen egyszerre.” Eriksson a Helldivers 2 folyamatos problémáiért saját magát is felelőssé tette, mondván: „Ez nagyrészt az én hibám, hogy túl sokat koncentráltunk az új dolgok készítésére, és nem eleget a meglévő problémák megoldására. Ezen most változtatunk.”
Eriksson elmondása szerint a Helldivers 2 tervezi, hogy kéthetente frissítéseket ad ki a legnagyobb problémák kezelésére. Mivel a játék közössége továbbra is erős, rengeteg potenciál rejlik a Helldivers 2 jövőjében. Reméljük, hogy az Arrowhead Game Studios a következő hónapokban sikeresen megoldja a problémákat.
Forrás 

			




