A PC Gaming Show keretein belül a Fullbright, a Gone Home és a Tacoma fejlesztője bemutatta legújabb narratív felfedező játékát, a Springs, Eternal-t. A játék 2026-ban, kizárólag PC-re, a Steam platformon debütál. A Springs, Eternal egy rejtélyes új történetet mesél el, amely mély érzelmi felfedezéseket és szívhez szóló emlékeket tár fel a sötétségben.
Az évek során számos narratív alapú első személyű játék vált népszerűvé, mint például a What Remains of Edith Finch, The Vanishing of Ethan Carter, The Stanley Parable, Firewatch és a Fullbright korábbi munkája, a Gone Home. A Springs, Eternal célja, hogy csatlakozzon ezen szeretett játékok sorához, amelyek harcmentes, magával ragadó élményt kínálnak. A játékosokat egy ismerős, mégis másvilági helyszínre vezeti, amely egyszerre hívogató és nyugtalanító.
A Springs, Eternal hivatalos előzetese egy kísérteties, gyönyörű környezetet és történetet ígér. A Stillwater Springs eldugott üdülőhelyén a játékosok sötét, kanyargós, fából készült ösvényeken barangolhatnak, amelyek egy álomszerű, ködbe burkolózó szálló körül vezetnek. Az éjszaka közepén a játékosok különös vendégekkel találkoznak a forrásnál, miközben felfedezik a rejtélyes üdülőt, és összerakják a rég elfeledett románc emberi és szívhez szóló emlékét, amely először vezette őket Stillwater Springsbe. A múlt felfedezésének útja sötét titkokkal van tele, de a fokozatosan bővülő világ érzelmi utazásra invitálja a játékosokat, hogy felfedezzék önmagukat és jövőbeli céljaikat. A flashbackek egy pár portréját festik meg, akik egykor egyesültek, és a játékosoknak tovább kell haladniuk, hogy felfedezzék, mi rejlik a jövőben.
A Springs, Eternal lo-fi, kifejező grafikát kínál, amely a Stillwater Springs szinte hátborzongató lényegét tükrözi, csillogó pixelek és ködös pára segítségével, míg az audiovizuális tervezés a 90-es évek végének PC-s és otthoni konzolos játékait idézi, így egy igazán ethereal utazásra invitál. A játékosok több mint egy tucat egyedi karakterrel beszélgethetnek, köztük filozófusokkal, akik mély vitákba bonyolódtak, egy tetováló művésszel, aki jósnak vallja magát, és fiatal szerelmesekkel, akik a sorsukat keresik. A találkozott NPC-k háttértörténeteinek megismerésével a játékosok rájönnek, hogy egyes vendégek történetei összefonódnak a sajátjukkal, és fel kell fedezniük, mi köti őket össze.
A Springs, Eternal egyik új funkciója, amely a Fullbright korábbi játékaihoz képest újdonság, a branched dialogue system, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy új beszélgetési szálakat és vendéginterakciókat fedezzenek fel az üdülőhely egész területén. Okos beszélgetések és megfigyelési képességek segítségével a játékosok felfedezhetik, mit kínál Stillwater Springs. A rejtett medencék, barlangok és egyéb furcsa látnivalók mindig várják a felfedezést. De a játékosoknak óvatosnak kell lenniük – a többi vendég figyelmeztet a sötét erdőben leselkedő veszélyre, és egy megbízható zseblámpa több mint csak emlékeket világíthat meg a sötétség ismeretlen sarkaiban.
A játékosok régóta értékelik azokat a játékokat, amelyek a történetmesélést helyezik előtérbe a pörgős akcióval és harci elemekkel teli szekvenciák helyett. Azok, akik egy nyugodtabb, érzelmi mélységgel, finom világépítéssel és egyszerű játékmenettel rendelkező élményre vágynak, már élvezték a Fullbright korábbi narratív játékait, és a Springs, Eternal hasonló élményt ígér saját egyedi sajátosságaival és új elemeivel. A Springs, Eternal már most elérhető a Steam-en, ahol előrendelhető, és 2026-ban várható a megjelenése.
Forrás






